• MandyPandy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som vill kommentera mina bilder?? Pleeaaase!

• LaReina
    MandyPandy skrev 2012-06-19 19:00:00 följande:

Det händer så mycket här under en arbetsdag så jag hänger inte med. :P

Grattis till er med tydliga plus!!
    Ni med inte lika tydliga, stackars oss. det här är skitjobbigt! Ena sekunden är man glad och drömmer iväg, och nästa är jag bitter för att jag vill NUNUNU!!

Detta är mitt senaste, vad tror ni? igår visade det ingenting, och idag mer än i lördags.. detta är inte samma nr som dom som ska vara dåliga, om nu inte alla är det..?    

Jag tycker det ser ut som plus!
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-19 19:16:45 följande:
    Swea: vad kan märkena va???
    INGEN aning  ??? ska till dr nu kl 20.30 , dom ville kolla upp det idag så det inte är nån infeltion eller blodförgiftniong
  • linkmamma

jag lägger upp mitt test. hoppas ni kan se nått..

• LaReina

Hej iiiigen =) Kunde inte hålla mig med att testa med digitalt.... kunde bara hålla mig i 2,5h från att kissa och här är resultatet....   {#emotions_dlg.flower}

• isflikkan1

Helenmedh skrev 2012-06-19 18:59:16 följande:
    HAha vaa?! Fan jag vågar inte :P Men skulle vara bra eftersom vår fertilitetsläkare skrev ut mediciner som man INTE ska äta om man är gravid... Hmm.. Åh tänk om? 

Klart du ska våga!!!

Åååå vad glad jag är å se en massa plus.... Har bara smygkikat här tidigare, inte skrivit ngt.... Men kunde inte hålla mig nu när jag såg ditt test :)  
  • isflikkan1
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 20:58:30 följande:

Hej iiiigen =) Kunde inte hålla mig med att testa med digitalt.... kunde bara hålla mig i 2,5h från att kissa och här är resultatet....   {#emotions_dlg.flower}

GRATTIS!!!! Visst är det en underbar känsla!!!!
    STOR kram 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester