• MandyPandy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis!!! :)

• Meja2011

Grattis amandasmamma:)
    Så knasigt att du testa negativt med tl och sen plus med cb och sen nu detta:) vad olika det kan vara

• Sweetie2
    MandyPandy skrev 2012-06-19 21:09:50 följande:
    Någon mer som vill kika på mina bilder? ;);)
    Vart är dina bilder då?
  • isflikkan1
    MandyPandy skrev 2012-06-19 19:00:00 följande:

Det händer så mycket här under en arbetsdag så jag hänger inte med. :P

Grattis till er med tydliga plus!!
    Ni med inte lika tydliga, stackars oss. det här är skitjobbigt! Ena sekunden är man glad och drömmer iväg, och nästa är jag bitter för att jag vill NUNUNU!!

Detta är mitt senaste, vad tror ni? igår visade det ingenting, och idag mer än i lördags.. detta är inte samma nr som dom som ska vara dåliga, om nu inte alla är det..?    

Tycker mig se ett svagt rosa streck.... Har du ett digitalt hemma så tycker jag du ska testa.... :)

• LaReina

Ja jag ska testa med TL igen imorgon fast med morgonkiss och blir det negativt så ska jag fan klaga!!!
    Och nu har jag fått plus med både CB & CB digital-..  

• Meja2011

Mandy: ser svagt rosa ut, påminner om mitt och jag vet inte vad det är än:/ vilket LOT nr är det? Hur såg det senaste testet innan detta ut?

• Sweetie2
    isflikkan1 skrev 2012-06-19 21:13:45 följande:
    Aha... Jag vet inte hur dem testen fungerar tyvärr... men hoppas för din skull att det är ett plus... Själv fick jag det här på mitt CB, vad tror du om det??

• Meja2011

Amandasmamma: gört:) det tycker jag du ska göra i sånna fall, för tl mäter väl med mindre ön vad cb digitalt gör

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester