• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inkmamma: hur såg  jag kan ju se svaga sträck. frågan är om det är fördjupningen eller färg Obestämd

• alexander2011
    vemvet skrev 2012-06-20 08:41:29 följande:
    Hej. Jag trodde väl aldrig att jag skulle haka på en sån här tråd, men ni verkar erfarna här inne. Jag tog ett test med apotekets stickor igår. Vad jag kan se är det positivt. Eller vad säger ni? Men imorse tog jag ett nytt, denna gång med rfsu. Helt blankt. Vad tror ni som är lite erfarna i det här testträsket, vilket ska jag lita på?

vilket rfsu testade du den röda eller den tidiga?
  • vemvet

Äh,att surfa på mobilen är värdelöst. Bild finns i mitt galleri. Testet är taget på bim.

• vemvet
    alexander2011 skrev 2012-06-20 08:49:19 följande:
    vilket rfsu testade du den röda eller den tidiga?

Det röda.
  • linkmamma

vemvet grattis till bebisen i magen. det var ett pluss

• alexander2011
    vemvet skrev 2012-06-20 08:52:05 följande:

Det röda.
    den röda har jag hört ska vara svår o få sträck på :( men det testet som du ha i gallerit!!!DET är ju verkligen positivt. köp ett till apotekets test o se om det blir samma :) lycka till.
    annars är det fel på apotekets test :( 
  • alexander2011

verkar som att jag kommer ha äl snart ist Solig

• hoppas79
    hoppas79 skrev 2012-06-18 12:43:38 följande:
    Nu fick jag till det med bilden (sparade om den i ett annat format) Vad tror ni? jag tog det idag och är på bim-2.

Idag på Bim har jag tagit ett CB digitalt test hade gärna visat bilden men datorn strular men jag kan säga att resultatet blev GRAVID 1-2 veckor :) TJOHO!!!  

Nu är det bara att hoppas att det går vägen den här gången. (har tre misfall i bagaget)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester