-
Det översta är från idag, vet inte vad jag ska tro längre, är väl bara att vänta in mensen känns d som.Trixxy skrev 2012-06-20 07:49:15 följande:Ser någon färgskiftning men inget streck,har du testat något mer idag?
-
Trixxy skrev 2012-06-20 07:49:15 följande:Ser någon färgskiftning men inget streck,har du testat något mer idag?
Men jag sitter iof med mobilen med -
linkmamma skrev 2012-06-20 07:37:57 följande:lägger upp nya bilder från gårdagens test. jag tycker ju inte att jag kan se så mkt i syne...
Har du någon bild på testen då de inte är torkade? -
MandyPandy skrev 2012-06-20 07:49:40 följande:Det med tl var lika svagt som igår!
Hm,testlagret brukar ju alltid visa ganska starkt innan det kan visas på cb digital.Kanske är fel med färgerna i testen ?
Men jag såg på ditt igår,svagt men tydligt -
Trixxy: nej det har jag inte men jag har sett svagt från första stund. Jag har ju testat sex stycken och alla visar svagt. Ev att de från igår visar ytterst lite mer men det känns som om man blir galen på dessa streck. Köper nog ett digitalt idag...
-
Vilken dag är du på äl?linkmamma skrev 2012-06-20 07:57:52 följande:Trixxy: nej det har jag inte men jag har sett svagt från första stund. Jag har ju testat sex stycken och alla visar svagt. Ev att de från igår visar ytterst lite mer men det känns som om man blir galen på dessa streck. Köper nog ett digitalt idag...
-
Charin84: jag ammar ff min 10 månaders dotter då och då och har inte fått tillbaka min mens så därför har jag ingen mens att invänta och därför blir det svårare. Men om jag får vara lite privat så kan äl varit någon gång från 30/5-6/6
-
Trixxy: ja, asså de som jag fick igår de var mycket tjockare och färgen såg annurlunda ut, skarpare och mer långvarig än de stickorna som jag hade från början.
-
Nåå vad säger ni om mitt lilla expriment från igår. bara att konstantera att LOT:NR 120517 är det fel på fast de sa att det inte är nått fel på det :(
kommer testa sista gången nu med morgonurin, nr 120157 och 101216 var den som jag inte såg nått på. den funkar. det ska jag säga till TL -
Hej. Jag trodde väl aldrig att jag skulle haka på en sån här tråd, men ni verkar erfarna här inne.
Jag tog ett test med apotekets stickor igår. Vad jag kan se är det positivt. Eller vad säger ni? Men imorse tog jag ett nytt, denna gång med rfsu. Helt blankt. Vad tror ni som är lite erfarna i det här testträsket, vilket ska jag lita på?