• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-06-26 19:10:44 följande:
    Alex: Låter som knas med ägglossningen!
    jag undrar om inte det kan bero på att jag fick en grabb för 10 månader sedan. at kroppen inte har återhämtat sig men dom 2 första månaderna var mensen regelbunden sen har den blivit såhär :(
  • alexander2011
    Mrs N skrev 2012-06-26 19:59:56 följande:
    Alexander: läser här ibland för att det är spännande :) vill tipsa om Vitex agnus castus som kortade ner en väns menscykel till 25 dagar, alltså -20 dagar. Hoppas det kan hjälpa dig med. borde gå att köpa på hälsokostbutik eller beställa på nätet.
    tack för tipset. ska först förbruka det jag redan har. känns inte bra att mixa för många olika sorter samtidigt. nu kör jag på apiforcen och RR sen får vi se om de kan korta ner cykeln annars prövar jag agnus castus och borago
  • Meja2011

Knasten: ja det var verkligen ödet:)

Ja du ser, ödet för er med:) är glad att det inte funkade med exet, räcker med en som har barn innan, det är nog så tufft.

Hedda vilket fint namn:) fans med på vår lista;)

• Knasten83

Meja: tänkte säga detsamma till dej - vilket fint namn er dotter har!! :))

Har din nuvarande barn sen innan?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester