• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skumbanan: jag har för mig 1 på 10

• alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-26 21:22:41 följande:
    Alex: aha, då är det tålamod som gäller :)

verkligen men tålamod är det sista jag ahr just nu :(
  • Gummsan

Imon ska jag till specialmödravården för kontroll. Hostan har inte gett med sig än och får ta massa mediciner. Hoppas den lill* mår fint iaf och inget är fel.

Beklagar till er som fått eller är påväg att få missfall

Grattis till er som plussar!

• Friida11
    znövit skrev 2012-06-26 16:42:57 följande:
    Fick i dag nu när jag vaknade (har jobbat natt ) ett väldigt svagt streck när jag testade mig men kan ju vara ett spöksträck. Är på  bim -1

Jag ser ett streck och måste säga att mina från testlagret ser exakt ut sådär och jag undrar också om det är spök eller ett plus.. jätte skumt. Jag hade dock mens den 7/6 så det e inte så länge sedan innebär isåfall att jag plussat JÄTTE TIDIGT. Det gjorde jag med dottern också i å för sig. Måste vara en hög hormonare eller så är det fel på dessa tester! Man blir ju rädd när man läser om många som fått falskt plus med TL. Jag håller tummarna för dig! Själv ska jag ta ett nytt imorgon bitti
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • Friida11
    ZJN skrev 2012-06-26 20:58:10 följande:
    Vad tror ni ? är de ett + eller ser jag ett spöksträk??

Jag sar ett streck iaf :) Mina ser precis likadana ut som jag svara på Znövits inlägg ser att även era streck e likadana jag håller tummarna för oss och hoppas att vi alla får plus och att det inte bara är TL stickorna som spökar som vissa har fått vara med om tyvärr :( Lycka till!
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
  • ZJN

Varför jag undrar är för att jag fick barn den 20 feb, satte in kopparspiral den 15 Maj, den 14 Juni fick jag mensvärk o trodde att mensen var på väg, höll i sig i någon dag. Men nu sen i Torsdags har jag haft ont i magen, känns nästan som när jag var gravid sist.. Men känns ju konstigt o vara gravid igen, så snabbt!

• alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-26 22:11:02 följande:
    Alex: när brukar mensen komma igång efter förlossning?

den kom igång 5 veckor efteråt om jag minns rätt. vet andra som ahr fått mensen efter 2 veckor. en del 1 år. beror på om man ammar eller inte och hur länge man har avslag efter förlossningen
  • Knasten83

Zjn: det är jättevanligt att man blir gravid nästan direkt efter grav. Faktum är att det är betydligt lättare då för livmodern är redan så inställd på bebis sen tidigare..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester