-
Jag är på äl+9.Hoppas 2012 skrev 2012-07-14 16:36:45 följande:Tänk var ni är i förhållande till ÄL och inte bim :)
-
Testade fem dagar innan bim.. Av ren nyfikenhet.. Både jag och maken ser ett svaaagt svagt plus.. Inbillar vi oss,. Kanske är det ett spökstreck? Kan inte lägga upp bilden här, så länkar: http://brollopsfiguren.blogg.se
-
Jennas: ser lovande ut :) hoppas!
-
Linkmamma: nej, spökstreck är inte bara grå. Har fått massor som är rosa.. Och stämma går inte. Däremot få gratis test. Har fått ca 40 st nu. Men vad spelar det för roll när man inte kan lita på dom..?
-
Skumbanan: såg du också?! Man vågar inte direkt hoppas!:)
-
Jag beställde 12 st test från TL 17 juni.
Har använt 10 av dem nu sedan dess och jag har bara fått ett test (dagens) med ett svagt streck i.
Så jag hoppas att jag inte har spöktester, tycker det borde blivit samma sak på de 9 övriga då också men de har varit helt blanka.
Men man bli ju ändå osäker efter allt man läser. Ska testa på måndag igen. Köpte ett CB digitaltest idag som jag ska ta framåt nästa helg om inte mensen kommer.
-
Mitt spök på TL var rosa.Helenmedh skrev 2012-07-14 16:53:20 följande:Linkmamma: nej, spökstreck är inte bara grå. Har fått massor som är rosa.. Och stämma går inte. Däremot få gratis test. Har fått ca 40 st nu. Men vad spelar det för roll när man inte kan lita på dom..?
-
Telgebo: mina också. Dom senaste 4 månaderna.,
-
Någon som vet hur vanligt det är med spökstreck på CB?
-
Jennass: jag ser med :)