Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Wiooooo, häftigt!!
Har du varit hos bm?! Gjort UL? Hur mår du?
vart ingenting på mitt test,
inte ens en skymt av något pluss
Jag ser, men jag sitter med en 42 tums skärm också haha..men det rätt svagt, lite suddigt men jag ser nog ett andra streck :)
Dessa tester tog jag i fredags BIM-4. Tog nyss ett test, dock utspätt och ej med morgonurin, och den visar precis likadant. Den har alltså inte stegrat och jag är idag på BIM-1. Har också menskänningar så dessa är definitivt spök från TESTLAGRET med deras nya LOT nr.
De är tydliga i verkligheten och man behöver inte hålla de under en lampa för att se. När de torkar blir de ännu tydligare. Jag litar absolut inte på testlagret!!
Trodde att det här var en trevlig tråd, där alla stöttade varandra och bytte erfarenheter. ( min bild)
Men när man väl går med så är det ingen som bryr sig eller ens välkomnar.. Utan bara en spydig kommentar om mitt ÄL test. Vem som helst vet att om ett Äl-test har ett teststreck som är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket så är det positivt! Jag bad INTE om en analys av det, utan ville endast visa mitt positiva test och vart jag stod i cykeln jämfört med er andra.
Lycka till, men nu är det färdigläst av den här sidan och färdigskrivet... Synd!
Gliss89: självklart är ditt ÄL- test positivt, kan inte bli starkare. Bara att mysa på
Ibland är det spydiga kommentarer här inne, det håller jag med om. Den du fick var ett exempel.
Men det är en trevlig tråd
Hoppas du stannar kvar. Håller tummarna för att det tar sig under din ÄL.