• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HelenFr skrev 2012-07-16 15:39:55 följande:
    Nealin och Isflikkan: plussade den 5 juni och är också 9+2 idag :)

Wiooooo, häftigt!!

Har du varit hos bm?! Gjort UL? Hur mår du?
  • annakoh1209

vart ingenting på mitt test, 
    inte ens en skymt av något pluss 

• Loppan8604
    Whoeix skrev 2012-07-16 15:17:48 följande:
    Jävla telefon...

Fortsättning: ingen vätska i buken, äggledarna och äggstockar var fina, slemhinnan förtjockad i livmodern, och en liten fin blåsa i helt rätt storlek för den veckan jag är i! (4+6)

Eftersom jag har två tidigare MF tog de blodprov på mig idag, skall tillbaka på torsdag och ta ett nytt för att se om hcgt stiger som det skall. Skall även på nytt VUL den 31e.

Nu hoppas hoppas hoppas vi att detta går vägen denna gången!!!

Gud va skönt att du fick en undersökning! :)
    Lojan skrev 2012-07-16 15:21:00 följande:
    Var tvungen att ta ett till men "vanlig" urin. denna gången Clearblue.

Är där två streck?  

Ser tyvärr inget:(
  • Tiger Af Lilja

Jag ser, men jag sitter med en 42 tums skärm också haha..men det rätt svagt, lite suddigt men jag ser nog ett andra streck :)

• Tiger Af Lilja
    Lojan skrev 2012-07-16 15:21:00 följande:

Var tvungen att ta ett till men "vanlig" urin. denna gången Clearblue.
    Är där två streck?  
    Jag ser, men jag sitter med en 42 tums skärm också haha..men det rätt svagt, lite suddigt men jag ser nog ett andra streck :)
  • Elmiina

Dessa tester tog jag i fredags BIM-4. Tog nyss ett test, dock utspätt och ej med morgonurin, och den visar precis likadant. Den har alltså inte stegrat och jag är idag på BIM-1. Har också menskänningar så dessa är definitivt spök från TESTLAGRET med deras nya LOT nr.

De är tydliga i verkligheten och man behöver inte hålla de under en lampa för att se. När de torkar blir de ännu tydligare. Jag litar absolut inte på testlagret!!

• Gliss89

Trodde att det här var en trevlig tråd, där alla stöttade varandra och bytte erfarenheter. ( min bild)
    Men när man väl går med så är det ingen som bryr sig eller ens välkomnar.. Utan bara en spydig kommentar om mitt ÄL test. Vem som helst vet att om ett Äl-test har ett teststreck som är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket så är det positivt! Jag bad INTE om en analys av det, utan ville endast visa mitt positiva test och vart jag stod i cykeln jämfört med er andra.
    Lycka till, men nu är det färdigläst av den här sidan och färdigskrivet... Synd! 

• Angie08
    Elmiina skrev 2012-07-16 16:01:47 följande:
    Dessa tester tog jag i fredags BIM-4. Tog nyss ett test, dock utspätt och ej med morgonurin, och den visar precis likadant. Den har alltså inte stegrat och jag är idag på BIM-1. Har också menskänningar så dessa är definitivt spök från TESTLAGRET med deras nya LOT nr.

De är tydliga i verkligheten och man behöver inte hålla de under en lampa för att se. När de torkar blir de ännu tydligare. Jag litar absolut inte på testlagret!!

Vad e de för lot nr på de testerna? 
    Är de starka även när du inte redigerar bilden? 
  • Elmiina
    Angie08 skrev 2012-07-16 16:09:08 följande:
    Vad e de för lot nr på de testerna? 
    Är de starka även när du inte redigerar bilden? 
    Det är 120613 eller 120617, minns inte riktigt och har inte testerna här just nu.

Ja de är de. Ser strecket (från testet idag som inte är med på fotot) på testet som jag ser på nu och jag ser tydligt kanterna och att det är rosa. Men det är väldigt svagt och har inte stegrat.

På fotot så är det översta taget på BIM-5 och den understa på BIM-4. Tycker att de testen stegrade lite och om jag hade vart gravid så måste de ha stegrat mer på ett par dagar vilket de inte har gjort.
  • malin7878

Gliss89: självklart är ditt ÄL- test positivt, kan inte bli starkare. Bara att mysa på
    Ibland är det spydiga kommentarer här inne, det håller jag med om. Den du fick var ett exempel.
    Men det är en trevlig tråd
    Hoppas du stannar kvar. Håller tummarna för att det tar sig under din ÄL.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester