• Royalgala

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BIM -3/4 idag och supernegativt test
    Men har hugg/molande i magen och världens sticknigar i brösten vilket jag annars inte har vid mens.
    Men tror man kan inbilla sig mkt faktiskt bara man vill haha.
    Tror mina symptom är klassiska menssymptom.
    Suck vad trist detta är!!

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-16 14:31:51 följande:
    trixade ditt översta Helene... och jaa det ÄR ett streck där... är det testlagrets???

Åh tack slemmis! 

Ja det är det :/ Därför är jag sååååå skeptisk.. Försök nummer 13 nu och utredning pågår.. Fyfasen vad skönt det skulle vara och kunna ringa och säga att vi blivit gravida, men det lär ju inte ske..  
  • slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2012-07-16 14:34:34 följande:
    Åh tack slemmis! 

Ja det är det :/ Därför är jag sååååå skeptisk.. Försök nummer 13 nu och utredning pågår.. Fyfasen vad skönt , det skulle vara och kunna ringa och säga att vi blivit gravida, men det lär ju inte ske..  
    Ja visst vore det underbart.... jag förstår känslan absolut, jag fick ju ett svagt positivt cykeln innan jag började med behandlingen denna omgången, fick ta blodprover och det visade på ett tidigt missfall..... var jätteorolig att behandlingen skulle bli uppskjuten men hormonnivåerna hann gå ner i tid (myycket tidigt missfall, hann gå över tiden 2 dagar)

Jag håller tummarna för dig, nu kommer jag inte att vara inne på nätet något förrän lördag (vi åker bort i morgon och har inte tillgång till nät) så jag hoppas att jag kommer tillbaka till ett solklart positivt från dig
  • HelenFr
    Helenmedh skrev 2012-07-16 14:34:34 följande:
    Åh tack slemmis! 

Ja det är det :/ Därför är jag sååååå skeptisk.. Försök nummer 13 nu och utredning pågår.. Fyfasen vad skönt det skulle vara och kunna ringa och säga att vi blivit gravida, men det lär ju inte ske..  

Jag ser också något, håller tummarna...( Och vi blev gravida på vårt försök nr 24, med IVF planerad, så visst kan det gå av sig själv :)
  • poker face

Hallå alla! Någon som minns mig? Glad Tänkte leta upp mitt förra inlägg och citera det för att göra saken lättare, men det är ju stört omöjligt då det är miljooontals inlägg i denna tråden :-S Vadå populär? Haha. I alla fall, är tillbaka från semestern nu och ska vänta och se om jag får någon mens i slutet på denna månad. Tror jag får det faktiskt, dock har jag haft mensvärk till och från i någon vecka men det är för tidigt för mensen ännu så vet inte varför min kropp spökar så. Har känningar hela tiden. Skulle vilja testa men har inga stickor kvar Kan inte köpa just nu heller. Är det någon som av en händelse har en sticka till övers som denne inte behöver eller skulle kunna skicka? Bara en undran. Kram på er alla {#emotions_dlg.flower}

• poker face
    poker face skrev 2012-07-16 14:48:25 följande:
    Hallå alla! Någon som minns mig? Glad Tänkte leta upp mitt förra inlägg och citera det för att göra saken lättare, men det är ju stört omöjligt då det är miljooontals inlägg i denna tråden :-S Vadå populär? Haha. I alla fall, är tillbaka från semestern nu och ska vänta och se om jag får någon mens i slutet på denna månad. Tror jag får det faktiskt, dock har jag haft mensvärk till och från i någon vecka men det är för tidigt för mensen ännu så vet inte varför min kropp spökar så. Har känningar hela tiden. Skulle vilja testa men har inga stickor kvar Kan inte köpa just nu heller. Är det någon som av en händelse har en sticka till övers som denne inte behöver eller skulle kunna skicka? Bara en undran. Kram på er alla {#emotions_dlg.flower}
    Oj, ursäkta.. var nog vid närmare eftertanke inte denna tråden jag hade skrivit och beklagat mig i. Jaja Tungan ute
  • Ellenvillhabebis

När jag testar med ÄL stickor & inte har ÄL brukar tom alltid va helt blanka. Nu har jag testat i 2 veckor och dom är starka hel tiden, inte ÄL starka men så starka don kan bli innan dom är ÄL starka. Men kg får lixom aldrig den där 100% stegringen.. varför?

• Helenmedh

Slemmis: Jo jag tror att jag kommer ihåg det faktiskt :P Mendet gick ju ra för er tillslut också!  
     Tack för tumhållningen! 

HelenFr: Det är sånt där som ger hopp i allt mörker!

Nu vågar jag inte ta ut nåt i förskott eftersom på första besöket med läkaren som utreder oss så kom det fram att det KAN vara så att jag kan bli gravid men inte få behålla det.. Och det tär ganska mycket må jag säga. Det är något som utlöstes vid sonens födelse.. Immunförsvaret går fullständigt bärsärkagång.. Men är det så så skulle jag få trombyl och någon annan medicin. Men det är inte förens i augusti

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester