• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten
    Håller tummarna!

Es mamma
    Hur mår du?

• Es Mamma

Det är bra Hoppas, tack som frågar! Mår lite småilla till och från men ingen större fara. Hungrig hela tiden ;) Räknar ner till torsdag och hoppas allt ser bra ut på kub. Ska bli så skönt att få se det lilla livet. 12+3 idag :) Just nu går tiden saaakta.

Hur är det själv??

• splink
    Trixxy skrev 2012-07-17 18:57:15 följande:
    För att allt är som vanligt nere i grottan
    Nån skillnad borde man väl märka om man nu lyckats?...
    Fasiken att jag har glömt av hur det var veckan innan bim med barnen,och då syftar jag på grottan
    Jag kände ingen som helst skillnad månaden jag plussade med lillasyster, jämfört med alla de gånger jag inte plussat. Möjligen ännu mindre än vanligt till och med
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på http://detsaknadebarnet.blogspot.com
  • Hoppas 2012
    Es Mamma skrev 2012-07-17 19:41:21 följande:
    Det är bra Hoppas, tack som frågar! Mår lite småilla till och från men ingen större fara. Hungrig hela tiden ;) Räknar ner till torsdag och hoppas allt ser bra ut på kub. Ska bli så skönt att få se det lilla livet. 12+3 idag :) Just nu går tiden saaakta.

Hur är det själv??
    Hihi känner igen det där med hunger...syns på vågen hua :)
    Åh spännnade med Kub, kommer gå galant! V 13...underbart

Jodå, känner som du tiden står still....v 9 och var på inskrivning idag. Remiss skickad för kub och rul. Har semester dock så det är ju trevligt :)
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Lizz89

Denna bilden tog ja nu i kväll.. Tror ni att de är spökstreck? Tycker de är ungefär lika starkt som i morse.. Isf borde de ju vara starkare i morgon om de nu är något.
  • Trixxy
    Lizz89 skrev 2012-07-17 19:50:26 följande:
    Denna bilden tog ja nu i kväll.. Tror ni att de är spökstreck? Tycker de är ungefär lika starkt som i morse.. Isf borde de ju vara starkare i morgon om de nu är något.

Hur långt efter ägglossning är du?
  • Lizz89
    Trixxy skrev 2012-07-17 19:58:41 följande:
    Hur långt efter ägglossning är du?
    Vet inte när jag hade ägglossning. Hade iaf mens 30 juni. Så jag är isf väldigt tidigt ute med att testa mig. Fattar inte hur de kan bli positivt så här tidigt om det nu är något. Fast har iofs hört andra som har plussat i v 3.
  • Es Mamma

Hihi, jag har inte vågat kolla på vågen sedan inskrivningen :) Är på jobbet nu och har snart ätit upp allt jag hade med mig, har fem timmar kvar, haha.
    V.9! Det är ändå långt :) Härligt att ha inskrivningen gjord, då är det på riktigt liksom.
    Gött med semester! Hoppas du får en riktigt bra semester! Kanske sista som barnfri? :)

• Friida11
    Lizz89 skrev 2012-07-17 20:01:10 följande:
    Vet inte när jag hade ägglossning. Hade iaf mens 30 juni. Så jag är isf väldigt tidigt ute med att testa mig. Fattar inte hur de kan bli positivt så här tidigt om det nu är något. Fast har iofs hört andra som har plussat i v 3.
    Jag plussa svagt i v.3 och tycker jag ser något svagt på ditt test :)
    Frida Isabell 16/5-2011 <3 Mamma älskar dig!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester