• Zira

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bättre bild här

• Zira

Hade missfall 11/6 så vet ej när bim är, har normalt en cykel på 29dagar

• Hoppas 2012

Es mamma
    Haha bra där att skippa vågen :)
    Ätit nått gott på jobbet?
    Tack snälla, hoppas också på bra sem med framförallt bra väder! Har du nån semester?

• Loppan8604

Haft en sjukt jobbig dag! Hunden e sjuk å ligger inne hos vetrinärerna å min andra svägerska berättar ida att de väntar barn. Hon e i 14 veckan. Så nu e alla i den familjen gravida utom ja:( e ju glad för deras skull men de e så svårt när man själv vill så mycket! Så. Nu e de en som e i v.36 å en som e v.14 å så ja den ikke gravida:( vill bara gråta!!! Å äl-testerna blir ju inte starkare heller!!! Blir galen...... :(

• Knasten83

Hoppas: ja, det är som vanligt. Inga känningar.. Inget nytt. Minus på testen och äl+9 imorgon.. Vet, tidigt än men känner det på mig. Blääää

• Whoeix

Knasten och Loppan, jag känner med er :( Vet hur jävla frusterande det är. Och inte vlir det bättre när det känns som om alla i ens omgivning ploppar ut ungar utan nååågra bekymmer alls -.-
    Jag håller allt jag kan och hoppas att det blir er tur, riktigt snart också!!
    Det bara måste vara det!

• Helenmedh

Gårdagens.. Tycker inte det blivit starkare? Men kanske mer rosa? 
    Första är efter 3 min och andra är efter 8 min.. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester