Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Äl + 9 och tokneg..
Tack whoeix!! Gullig du e!
Äl + 9 och tokneg..
Tack whoeix!! Gullig du e!
Trixxy: nä de verkar lite vilse där inne.. :(
Hur kan det va så svårt? De är ju miljarder killar som ska hitta dit och inte en enda gör det!?!?!?!
Suck..
Haha... eller hur? Hur fan kan de missa varandra????
Jag har inte skrivit här ett tag. Varit på semester och hoppades en pluss då, men inget hände... tror nu är vi inne på 10.e försöket. Positiva inställningen kommer och går. Så jag vet hur det känns. man bir mer och mer desperat... och det är kanske det som är felet... vem vet... hur många ggr har man läst att när man har gett upp då plussade man... Min första graviditet tog 9 månader och vi faktiskt var på väg att lämna in sperma prover på utredning när jag plussade (detta var 14 år sedan och med en annan man)....
Jag har äl iallafall idag eller imorgon typ... så Trixxy... nedräkningen har börjat här oxå... det är typ 2 veckor (låter hemskt långt varje gång) kvar tills man vet....
Knasten: Inte ge upp, det kommer att hända. försök slappna av och ge en chans till det här =)
Tog ett till test idag på morgonen, syntes typ inget.. kollade ja noga så kunde ja ana något. De va inte alls lika tydligt som igår :/ fattar inget. Drack iof ganska mkt saft m.m igår, om de kanske hade någon som slags påverkan. vad tror ni?? bilden är på testet från igår.
BIM -2 (Äl + 12), fortfarande inte testat. Såååå nöjd över mig själv.
(men hade jag några tester hemma hade jag nog redan testat... )