• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:11:54 följande:
    BIM -2 (Äl + 12), fortfarande inte testat. Såååå nöjd över mig själv. 
    (men hade jag några tester hemma hade jag nog redan testat... Tungan ute)

duktig du är :) jag ska testa ev på fredag :)
  • mammelie1891
    alexander2011 skrev 2012-07-18 09:23:05 följande:
    duktig du är :) jag ska testa ev på fredag :)
    Vilken dag e du på på fredag? (jag har BIM då).
    Har du ätit nåt för att korta din cykel? Eller hur går det? (tusen frågor, haha)
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:26:04 följande:
    Vilken dag e du på på fredag? (jag har BIM då).
    Har du ätit nåt för att korta din cykel? Eller hur går det? (tusen frågor, haha)

Det går bra :) JA jag prövade rosenrot denna månaden med apiforce och aco-kvinna med folsyra och cykeln kortades minst 17 dagar :) har en cykel denna månaden på 31 dagar. normalt hade jag innan 30 så det hjälpte verkligen.

fick en rosa flytning dagen innan äl och en röd blödning vid toabesök på äl dagen :) har aldrig haft så innan men då är man tydligen som mest fertil. lite ovanligt o få blödning enligt bm men inget farligt.

på fredag är jag på äl+10 :)   
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-07-18 09:01:33 följande:
    Tog ett till test idag på morgonen, syntes typ inget.. kollade ja noga så kunde ja ana något. De va inte alls lika tydligt som igår :/ fattar inget. Drack iof ganska mkt saft m.m igår, om de kanske hade någon som slags påverkan. vad tror ni?? bilden är på testet från igår.

Har du nån bild på dagens test. den igår syns det bra på tycker jag så jag tycker inte du ska oroa dig. du kommer säkerligen få starkare omorgon :)
  • alexander2011

Lizz89: här är din bild trixad från igår. saften ska du inte bekymmra dig om. det ska inte påverka testet
  • hanu01s

Alexander: Får jag fråga vad gör den där apiforce? Måste man kombinera med rosenrot?

• alexander2011
    hanu01s skrev 2012-07-18 09:39:15 följande:
    Alexander: Får jag fråga vad gör den där apiforce? Måste man kombinera med rosenrot?

Nej det måste man inte men jag testade det. om det gör nån bättre inverkan vet jag inte men apiforcen kan hjälpa en att bli mer fertil så det skadar ju inte o testa. den ska bara ätas från mensen till äl, samma mer rosenroten
  • Loppan8604

Hur kort kan perioden mellan äl å mens vara som kortast utan att de e konstigt?? Ägget måste ju ha mindre chans att fästa ifall den e för kort ju! Har inte haft min äl ännu å har 11 dagar kvar till bim om ja nu har bim när ja tror vill säga!!:(

• alexander2011
    hanu01s skrev 2012-07-18 09:43:36 följande:
    Ok =), Tack... Hoppas att du plussar!...

Tack så mycket :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester