• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan8604 skrev 2012-07-18 09:45:25 följande:
    Hur kort kan perioden mellan äl å mens vara som kortast utan att de e konstigt?? Ägget måste ju ha mindre chans att fästa ifall den e för kort ju! Har inte haft min äl ännu å har 11 dagar kvar till bim om ja nu har bim när ja tror vill säga!!:(
    har du testa med äl tester. alls får inte helt positiva äl tester vad jag har förstått utan då ska en gå efter den starkaste, eller? rätta mig om jag har fel. men jo det är som du säger. ju kortare cykel mellan äl o mens kan bli svårare
  • mammelie1891
    alexander2011 skrev 2012-07-18 09:35:39 följande:
    Det går bra :) JA jag prövade rosenrot denna månaden med apiforce och aco-kvinna med folsyra och cykeln kortades minst 17 dagar :) har en cykel denna månaden på 31 dagar. normalt hade jag innan 30 så det hjälpte verkligen.

fick en rosa flytning dagen innan äl och en röd blödning vid toabesök på äl dagen :) har aldrig haft så innan men då är man tydligen som mest fertil. lite ovanligt o få blödning enligt bm men inget farligt.

på fredag är jag på äl+10 :)   
    Va coolt att det funkar! Hoppas att simmarna hittade rätt denna gång så du får ett fint plus på fredag! Får se om jag oxå bidrar med ett test då.
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:49:10 följande:
    Va coolt att det funkar! Hoppas att simmarna hittade rätt denna gång så du får ett fint plus på fredag! Får se om jag oxå bidrar med ett test då.

Visst är det :) blev glatt överaskad :) är ju inne på 9:e försöket nu o jag är ändå optemistisk med tanke på blödningen. känner om vanliga månader, småstick i brösten,hugg i underlivet, drar i ljumsken o svag mensvärk men jag ahr känt så många gånger innan utan att det är nått :( men jag slutar aldrig hoppas ändå, det går upp o ner med hoppet.
    ibland känns det meningslöst att man nästan har lust att ge upp för det känns lönlöst :( medans ena stunden att yesss det kanske är nått iaf :)

tycker absolut du ska testa på fredag   
  • mammelie1891
    alexander2011 skrev 2012-07-18 09:52:23 följande:
    Visst är det :) blev glatt överaskad :) är ju inne på 9:e försöket nu o jag är ändå optemistisk med tanke på blödningen. känner om vanliga månader, småstick i brösten,hugg i underlivet, drar i ljumsken o svag mensvärk men jag ahr känt så många gånger innan utan att det är nått :( men jag slutar aldrig hoppas ändå, det går upp o ner med hoppet.
    ibland känns det meningslöst att man nästan har lust att ge upp för det känns lönlöst :( medans ena stunden att yesss det kanske är nått iaf :)

tycker absolut du ska testa på fredag   
    kanske gör det... men jag kan ju ändå inte glädjas fören jag sett ett hjärta på VUL... har varit med om för mycket skit detta år för att kunna bli glad av ett plus...
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-07-18 09:54:36 följande:
    kanske gör det... men jag kan ju ändå inte glädjas fören jag sett ett hjärta på VUL... har varit med om för mycket skit detta år för att kunna bli glad av ett plus...

Vad jobbigt, förstår det :( men ge inte upp!!! hoppet är det sista som lämnar en :)
  • Loppan8604
    alexander2011 skrev 2012-07-18 09:47:17 följande:
    har du testa med äl tester. alls får inte helt positiva äl tester vad jag har förstått utan då ska en gå efter den starkaste, eller? rätta mig om jag har fel. men jo det är som du säger. ju kortare cykel mellan äl o mens kan bli svårare

Ja, ja har använt äl-test. Men inte fått starkt utslag ännu. I maj fick ja positivt utslag på äl-testet så tycker de e konstigt att de inte blir starkare!!
  • Lizz89
    alexander2011 skrev 2012-07-18 09:38:04 följande:

Lizz89: här är din bild trixad från igår. saften ska du inte bekymmra dig om. det ska inte påverka testet
    ja ska strax lägga upp en bild.. Hoppas de syns något i morgon :)
  • Lizz89
    alexander2011 skrev 2012-07-18 09:38:04 följande:

Lizz89: här är din bild trixad från igår. saften ska du inte bekymmra dig om. det ska inte påverka testet
    denna bilden är från idag.

vänsta bilden från idag, högra ifrån igår.

• Loppan8604
    Lizz89 skrev 2012-07-18 10:14:13 följande:
    denna bilden är från idag.vänsta bilden från idag, högra ifrån igår.

Ser tyvärr bara på den till höger :/
  • mammelie1891
    Loppan8604 skrev 2012-07-18 10:22:17 följande:
    Ser tyvärr bara på den till höger :/
    Ser oxå bara nåt svagt svagt på den högra..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester