• MissM

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hejhej! Vet att man inte ska avläsa test efter tiden som står, men jag har tagit två likadana test, bara det att på ena testet så är det "positivt" strecket helt borta och på det andra är det ett svagt +, Jag har vet inte vilket test jag tog i förrgår och vilket jag tog igår, för dem åkte ner i min byrå. Någon som kan hjälpa mig om det verkligen skulle kunna vara ett +? Har molande värk i magen, började lite lätt igår och blev mer idag, hade ägglossning för 8 dagar sedan och även innan och efter har jag och min kille "sexat" Beräknad mens nu om 6 dagar, tacksam för svar!! :)

• alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-07-18 10:06:58 följande:

Ja, ja har använt äl-test. Men inte fått starkt utslag ännu. I maj fick ja positivt utslag på äl-testet så tycker de e konstigt att de inte blir starkare!!

Ja det är lite kontsigt, du kanske har 'längre cykel denna månaden :S
  • alexander2011

Lizz89: ser heller inget på ditt från idag o nu när ditt gårdagens har torkat så ser det mer grått ut :(
  • Lizz89

konstigt att de kan bli så på 1 dag. borde inte strecket har blivit starkare idag

• Loppan8604
    MissM skrev 2012-07-18 10:27:49 följande:
    hejhej! Vet att man inte ska avläsa test efter tiden som står, men jag har tagit två likadana test, bara det att på ena testet så är det "positivt" strecket helt borta och på det andra är det ett svagt +, Jag har vet inte vilket test jag tog i förrgår och vilket jag tog igår, för dem åkte ner i min byrå. Någon som kan hjälpa mig om det verkligen skulle kunna vara ett +? Har molande värk i magen, började lite lätt igår och blev mer idag, hade ägglossning för 8 dagar sedan och även innan och efter har jag och min kille "sexat" Beräknad mens nu om 6 dagar, tacksam för svar!! :)

De till höger ser lite konstigt ut tycker ja. Bredare än de ska på något sätt... Ja tror inte ja själv hade tolkat de som positivt tyvärr:( vänta några dagar å testa igen så hoppas vi på de bästa:)
  • Elmiina

BIM+1 idag och testen har inte ökat alls i styrka och det digitala visade Ej gravid. Så jag väntar nu på att tant röd ska dyka upp så fort som möjligt.

Det understa är från idag. Blixten förstörde ju hela fotot och man ser inte strecken lika tydligt som man gör i verkligheten. Men nåja.. less man blir! Tänker inte köpa test från testlagret igen i alla fall.

• Zira

Tog nytt test imorse och tog då ett apotekets istället för cb, vad tror ni?

• alexander2011

Zira: tyckte mig se nått svagt o det syns bättre redigierat så jag hoppas :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester