• MissM

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan8604 skrev 2012-07-18 11:04:20 följande:
    De till höger ser lite konstigt ut tycker ja. Bredare än de ska på något sätt... Ja tror inte ja själv hade tolkat de som positivt tyvärr:( vänta några dagar å testa igen så hoppas vi på de bästa:)
    tycker bara det är konstigt att det visar så på ena men inte det andra.. hum..
  • alexander2011
    Lizz89 skrev 2012-07-18 10:55:08 följande:
    konstigt att de kan bli så på 1 dag. borde inte strecket har blivit starkare idag

nja, inte säkert. testa imorgon igen, syns det inte då så skulle jag inte litat på testet som syntes på igår :S lycka till
  • alexander2011
    MissM skrev 2012-07-18 10:27:49 följande:
    hejhej! Vet att man inte ska avläsa test efter tiden som står, men jag har tagit två likadana test, bara det att på ena testet så är det "positivt" strecket helt borta och på det andra är det ett svagt +, Jag har vet inte vilket test jag tog i förrgår och vilket jag tog igår, för dem åkte ner i min byrå. Någon som kan hjälpa mig om det verkligen skulle kunna vara ett +? Har molande värk i magen, började lite lätt igår och blev mer idag, hade ägglossning för 8 dagar sedan och även innan och efter har jag och min kille "sexat" Beräknad mens nu om 6 dagar, tacksam för svar!! :)

Ser ingeting på dina tester o det  som du säger kan vara ett sträck ser bara ut att vara ljupa skåror i teststickan men det syns inget med färg
  • MissM
    alexander2011 skrev 2012-07-18 11:34:07 följande:
    Ser ingeting på dina tester o det  som du säger kan vara ett sträck ser bara ut att vara ljupa skåror i teststickan men det syns inget med färg
    Får väl testa en gång till, får se om jag vågar mig på det senare idag eller imorgonbitti! :) Tack för svaren iallafall
  • Binegar

en fråga.
    när i förhållande till äl får man flytningarna? innan, efter eller under?
    hur bör man sexa i förhållande till flytningarna för största chans? jag är inte vidare intresserad av äl-tester nämligen.

• Niicesara
    Binegar skrev 2012-07-18 11:40:55 följande:
    en fråga.
    hur bör man sexa i förhållande till flytningarna för största chans? jag är inte vidare intresserad av äl-tester nämligen.
    Ha sex varannan till var tredje dag alltid så missar Ni inte ÄL.
  • mammelie1891
    Binegar skrev 2012-07-18 11:40:55 följande:
    en fråga.
    Det är väl olika från person till person. Men om man bara vill sexa runt äl ska man väl börja när flytningarna kommer. Det gör iaf jag och jag blir gravid varje gång. Men barn 2 och tre hade jag sex en gång under hela månaden och det var när jag började få ont i magen och äl-sekret. Mina två senaste grav har jag sexat 2-3 gånger när jag haft sekret och blivit gravid.
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Binegar
    Niicesara skrev 2012-07-18 11:47:55 följande:
    Ha sex varannan till var tredje dag alltid så missar Ni inte ÄL.
    fast med våra jobbscheman så är det en omöjlighet :P om vi ligger tre ggr/v är det mycket för oss!
  • mammelie1891

Är jag dessutom gravid igen så har det blivit efter ett sex, 4 dagar in i äl-sekreret...

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Binegar
    mammelie1891 skrev 2012-07-18 11:54:35 följande:
    Är jag dessutom gravid igen så har det blivit efter ett sex, 4 dagar in i äl-sekreret...
    jag fattar inte, alla verkar ha flytningar så länge?? jag har det i ca 3 - 4 dagar MAX.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester