• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • RocketQueen

Bumman79: Jag känner likadant. Jag väntar fortfarande på att man ska fatta vad det är som ska hända. Undrar när det kommer egentligen...

• Speedofsound

Ninnabus: Ja precis! :)

Nu har bebis börjat sparka hårt! Ofta med riktning mot revbenen, det bådar inte gott :P tror mer och mer på en tjej för jag betedde mig likadant i magen berättade mamma :)
    Bebisen se gympa precis när mamma kom idag så hon fick känna lite :))

• Bumman79
    RocketQueen skrev 2012-02-18 14:25:37 följande:
    Bumman79: Jag känner likadant. Jag väntar fortfarande på att man ska fatta vad det är som ska hända. Undrar när det kommer egentligen...
    Jag tror inte att man riktigt fattar förräns man får se sitt barn...men spännande :).
  • RocketQueen
    Bumman79 skrev 2012-02-18 19:58:16 följande:
    Jag tror inte att man riktigt fattar förräns man får se sitt barn...men spännande :).
    Ibland så slår det en liksom att "det kommer en bebis!" Men jag fattar aldrig att det är MIN bebis som JAG ska vara mamma till, det är ju absurt, Haha men jag antar att verkligheten kommer ikapp
  • Bumman79
    RocketQueen skrev 2012-02-18 20:40:03 följande:
    Ibland så slår det en liksom att "det kommer en bebis!" Men jag fattar aldrig att det är MIN bebis som JAG ska vara mamma till, det är ju absurt, Haha men jag antar att verkligheten kommer ikapp
    Hehe ja precis det kanske är en liten kopia av en själv :P. Ja konstiga tankar får man...det kanske e typiskt när man väntar första barnet :).
  • Bumman79
    Moa Li skrev 2012-02-19 00:02:46 följande:
    Men mysigt att fundera på hur barnet kommer att se ut eller vara
    Verkligen..är den lik mig eller pappan? Är det en pojke eller flicka? Hela min familj nästan säger att det är en liten flicka. Min mamma sa det när jag berättade att jag var gravid i v 7 DET ÄR EN LITEN FLICKA! Hehe ja det återstår att se för min lilla bebis knep ihop benen på ultraljudet och jag ville inte veta iaf..även om jag är nyfiken :P
  • Moa Li

Bumman, samma här, det blir en överraskning på bebisens födelsedag

• Elvis Mamma

RocketQueen: Dina ord å eran diskussion får mig att tänka på förlossningen med min son, precis när han kommit upp på min mage så sa ja till min sambo (lagom hög av lustgasen) Meen guud de va verkligen en bebis i min mage, en riktigt liten människa, helt otroligt haha jag hade så svårt att förstå att de verkligen va en bebis där inne å de ögonblicket vi först fick se honom var verkligen de mest magiska någonsin Lika är de nu andra gången, jag kan inte fatta att de faktiskt är en bebis där inne