• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • AgnesGN
    Algol skrev 2012-02-07 19:34:12 följande:
    Jag vet precis din känsla, det är en stor överraskning vid U-ljudet när man ser att där ligger två små bebisar =) Är det din första graviditet? Glad
    Jo det är första barnen för oss... Skrämmande och härligt. Nu har jag börjat smälta allting, och jag älskar mina små knoddar där inne... =)
  • bejb
    RocketQueen skrev 2012-02-08 18:26:08 följande:
    Jag får ont längst ner i ryggen, typ i svanken och så strålar det upp. Läkaren sa att hon var rätt säker på att det är pga foglossningen. Att när jag får ont så spänner jag mig för mycket vilket leder till att jag får ont i ryggen också.
    så hade jag i förra veckan. då var det mest värk nere i ryggen och blygdbenet..men de kommer ngt nytt varje vecka nu =)
  • RocketQueen

Haha jo minst sagt, det kommer verkligen nåt nytt varje vecka nu! Jag har haft två dagar med extremt ont i ryggen och fogarna så nu räknar jag helt iskallt med att den här dagen blir bättre.

• bejb

Idag brakade helvetet lös på jobbet! Herregud säger jag bara! Vissa människor..
    Fr.o.m. imorgon är jag förhoppningvis sjukskriven fram till mammaledigt, jag orkar inte längre! :(

• RocketQueen

Åh vad trist, jag är så galet nöjd med att ha hittat ett jobb jag faktiskt inte bara trivs med utan faktiskt tycker riktigt bra om. Så jag hoppas att det ska funka med mina 50% för jag vill verkligen inte gå hem för tidigt.

Men jag hoppas det blir bra för dig och att du får igenom din sjukskrivning. Det är ju inte bra varken för dig eller bebisen att känna sig helt knäckt. När har du bf?

• bejb
    RocketQueen skrev 2012-02-09 16:08:11 följande:
    Åh vad trist, jag är så galet nöjd med att ha hittat ett jobb jag faktiskt inte bara trivs med utan faktiskt tycker riktigt bra om. Så jag hoppas att det ska funka med mina 50% för jag vill verkligen inte gå hem för tidigt.

Men jag hoppas det blir bra för dig och att du får igenom din sjukskrivning. Det är ju inte bra varken för dig eller bebisen att känna sig helt knäckt. När har du bf?
    Bf är 5.6
    Jag skickade ett privat meddelande åt dig.. jag vill inte skriva öppet här om vad som hänt =(
  • Speedofsound

Usch, det lät inte alls trevligt :/ hoppas det löser sig för dig.
    Vad konstigt det blev nu, jag kom in här för att skriva att jag blev fast anställd idag och är skitglad!

• RocketQueen

Speedofsound: Men det är det fina med det här stället, det finns plats för allt, både för att vara ledsen och glad så jättemycket grattis till dig! Måste kännas superskönt?

• Speedofsound

Tack så mkt :) Det är en sån otrolig lättnad! Nu ska vi leta hus så att vi alla tre får plats i hemmet :)