Polarlantis skrev 2012-05-08 09:50:09 följande:
Intressant med kuddefunderingarna...har inte vetat varken ut eller in men fick fatt på en liten ganska platt till vagnen och den tror jag vi kör på. Kompisen hade iaf kudde och hennes lilla är ett år nu så ngn måst eju sagt åt henne vad hon skulle köpa..hmm...jaja, det ger sig.
Någon mer som mår illa och känner sig mer och mer bakis? Blää! Har inte så mkt förvärkar vad jag vet, får molvärk från och till men inte ngt jobbigt ÄN... Dock får jag som tryck i kroppen, ofta om jag ligger ner, känns som om det trycker i lugnorna...eller hur ajg nu ska förklara det, rätt äckligt iaf och det håller i ett tag. Antar att det är kroppspulsådern som trycks ihop?! Kan numera bara sova på en sida, rygg går inte för då händer det jag just skrev, höver sida får bäbisen fnatt och sparkar mig som en galning så det är bara vänster kvar och aj så ont man får efter en hel nat.
Jag kan inte andas om jag ligger på rygg. Det trycker så otroligt på mina lungor och om jag halvligger så jag kan andas så har jag tryck innåt och efter en liten stund mår jag illa.
Jag kan sova både på höger och vänster sida men favoriten är vänster. Läste någonstans att man sover bättre på vänster sida om man är gravid men kommer inte ihåg vart jag läste det.