Dancia skrev 2012-05-02 00:12:55 följande:
Jag har packat en väska till bebisen (skötväskan) och ska packa en väska till mig och mannen. I bebisväskan har jag packat: 8 blöjor, ett litet paket våtservetter, 8 amningsinlägg, napp, 2 tunna små filtar, första setet kläder och 2 ombyten till. 1 extra mössa, en extra body som är kortärmad. En tunn overall, mer som en jumpsuit som man kan ha till hemfärden om det inte är allt för varmt. En överdragströja och till sist ska jag även packa ner en lite större tjockare filt i den andra väskan eftersom den inte får plats i skötväskan.
Ungefär det jag packat också. har packat två pyjamasar, tyckte dom avr smidiga och enkla att kunna få på och så luftigare än "vanliga" kläder om det är jättevarmt. Så svårt för det kan ju vara både +5 och +35! men å andra sidan, ut till bilen och hem och in igen, SÅ svårt kan det ju inte vara

har inte packat till mig själv men listan är klar om ngt händer...
EGO. ONT ONT ONT i främre fogen efter gårdagen, knappt mobil. Någon som går på kryckor här som också har ont i fogen fram, hjälper det? har kryckor hemma...kanske kan testa...hmm...bälte funkar iaf inte. HOPPAS det blir lite bättre snart...