• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • bejb

nu har mamma pappa och bebis fredagsmys med godis, cola och hockey :)
    idag har det annars varit mycket sammandragningar och förvärkar här.. tänk om det skulle bli en maj bebis ändå :) längtar sååå tills vi får träffa lilla hyresgästen i magen :)

• Speedofsound

Jag ha också fredagsmys. Min underbara sambo hade hittat helt alkoholfri öl på systemet :D Så den sörplar jag på och göttar mig.. Har börjat måla skötbordet som vi köpte i veckan, blir toppen! :)
    Dock känner jag av att handlederna svullnar igen och att fingrarna somnar :/ Får ta lite i taget imorgon istället...
    Jag har massa sammandragningar men har inte haft en enda förvärk än. Jag hoppas ju på att få nån vecka tidigare iaf :P

• EmeelieeA

Jag har inte skrivit på jätte länge men har läst i tråden!
    Jag har också en detaljerad görlossningsplan pga rädsla!
    Ska få göra ett tul på onsdag också som ingår i planen! Ska bli spännande att se bebis igen! Går in i v 38 på måndag!

• Bumman79
    fröken01 skrev 2012-05-11 23:06:51 följande:
    Här kommer en bild på pluttens nybäddade säng! Hoppas hon (?) ska gilla den!

Fin :).
  • Chriis

Fin säng! (vi har köpt likadan haha) dock ska vi först ha en babykorg som gått i arv :)

• LindanÖ

Vi har åxå köpt samma säng =) Eller jag passade på när Victoria fick barn.. då fick man sängen på köpet om man köpte madrassen.. :D Jag och lilltjejen byggde ihop den igår =)) Nu e de bara 20 dagar kvar till snittdagen :D