• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound
    Polarlantis skrev 2012-05-14 14:10:14 följande:
    Speedofsound: jag tycker ju fortfarande att tiden går fort faktiskt...försöker få sambon att fatta att det SNART ÄR DAGS men han är mest inne på att måla båten och bygga i gymmet...som han ska bli stressad den dag det är dags, hahaha! Men han läser på också så det är iaf bra!
    Haha, det kommer komma ikapp honom ;) Det är ju bra att han sätter sig in i sitt kommande liv iaf!
    Min sambo är stressad över att jag inte packat någon BB-väska än och oroar sig över att inte han hittar till förlossningen. :) Vi har ändå varit där och rekat lite så att vi vet vart vi ska :)  
  • Polarlantis
    Bumman79 skrev 2012-05-14 15:58:34 följande:
    Har man det på inre eller yttre blygdläpparna?
    Yttre har jag iaf...men det kan säkert uppkomma vart som helst.
    Speedofsound skrev 2012-05-14 18:05:48 följande:
    Haha, det kommer komma ikapp honom ;) Det är ju bra att han sätter sig in i sitt kommande liv iaf!
    Min sambo är stressad över att jag inte packat någon BB-väska än och oroar sig över att inte han hittar till förlossningen. :) Vi har ändå varit där och rekat lite så att vi vet vart vi ska :)  
    Ja det lär det göra, hahaha! Försökte få honom att fatta att jag kanske inte kan packa väskan OM det händer nu och då kanske han ska läsa på listan och så han vet vad det står där. Han gör det och så frågar jag om han vet vad jag menar med varje sak och vart allt är. Ah men...jag vet väl inte vart du har dina grejer blev svaret...INTE förvånad!  Jag VET, det är därför vi pratar om det här, sa jag och då började han hänga med Hjärta Just nu är han mest oroad för att han ska vara borta en HEL DAG på sjön och fiska utanför Varberg...men det är lååångt kvar ännu försökte jag lugna honom med, det är nog ingen fara alls.
  • RocketQueen

Nu är bebis färdigbakad! Galen känsla, nu är man fullgången :-/ Hur ska man inte kunna gå runt och hoppas varje dag nu?

• Speedofsound

Polarlantis: Haha, vad go han verkar vara! Eftersom han oroar sig för en dag på sjön så har han nog fattat nu ;)

• EmeelieeA

37+2 och vattnet har gått! Bf 4 juni!
    Värkarna har börjat komma nu, en timme senare.
    Ni kan läsa om när vattnet gick på mammaemelie.se för nu måste jag koncentrera mig på en värk!

• PojkarnasMamma85
    EmeelieeA skrev 2012-05-16 05:12:40 följande:
    37+2 och vattnet har gått! Bf 4 juni! Värkarna har börjat komma nu, en timme senare. Ni kan läsa om när vattnet gick på mammaemelie.se för nu måste jag koncentrera mig på en värk!

Härlig! Är lite avundsjuk...ligger här och mår dåligt och kan inte sova. Lycka till nu!!
  • zenoble

Ni kan läsa om när vattnet gick på mammaemelie.se för nu måste jag koncentrera mig på en värk!

Lycka till!
  • Mamma MB
    Spännande! Lycka till!!
  • Polarlantis
    SÅ SPÄNNANDE! Lycka till i massor, håller alla tummar!!!