• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • bejb
    EmeelieeA skrev 2012-05-16 05:12:40 följande:
    37+2 och vattnet har gått! Bf 4 juni!
    Värkarna har börjat komma nu, en timme senare.
    Ni kan läsa om när vattnet gick på mammaemelie.se för nu måste jag koncentrera mig på en värk!
    lycka till nu!! :)
  • Polarlantis

Har iaf letat upp väskan vi ska packa i nu och jag har inhandlat lite godis att packa ner...nu är det bara resten kvar...ikväll kanske jag ska börja ta tag i det... BM fick konstaterat med UL att den lille ligger med huvudet så långt ner och så långt bak att det inte går att känna längre och det var precis så man kunde se det på UL, spännande! Nu kanske jag får rätt i att den kommer före utsatt datum????

• bejb

min väska är helt färdigt packad sen veckor tillbaka.. det enda som fattas är rådgivningskortet =)
    nu är jag nog så på hugget att åka in och föda! tycker alla runt omkring mig ploppar ut bebisar just nu! kan inte dagarna gå snabbare!!? :))
    ska kolla igenom bebbens kläder ett varv till idag o kolla om något viktigt fattas,annars har vi allt klart! vi bara väntar o längtar! :)

• Speedofsound

VI började packa väskan idag, men det saknas ännu en del saker som behöver tvättas innan det packas ner :) Fick upp skötbordet i rummet idag! Så nu är vi nog nästan helt klara för bebisens ankomst. Hoppas på att den kommer 1 eller 2 veckor tidigare. Gick in i v 37 idag så nu är det 4 veckor kvar! 

• Speedofsound

Här är skötbordet före ommålning, fast utan hyllan. 

Och här är det efter! På plats i barnrummet :)

• Norrlandstöus
    Speedofsound skrev 2012-05-17 14:31:13 följande:
    Här är skötbordet före ommålning, fast utan hyllan. 

Och här är det efter! På plats i barnrummet :)

super fint!:D