• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PojkarnasMamma85
    EmeelieeA skrev 2012-05-19 13:45:01 följande:
    Hej tjejer! Fina skötbord! Själv har jag inte fixat ett än!

Det vart en liten kille dom kikade ut strax innan 03:00 den 17 maj!
    Allt gick jätte bra, vi är kvar på BB tills i morgon söndag för han inte ätit riktigt som han ska :) kan inte ladda upp bild från mobilen men finns några på mammaemelie.se om någon vill se på honom!
    Stort grattis!
  • Bumman79

Oj vad det ploppar ut bebisar :). Grattis Emelie!

• PojkarnasMamma85

Slempropp deluxe lossnar idag, men det behöver ju inte betyda nåt....men nånting håller på att hända, sen kan det ju ta flera veckor ändå.

• PetraK

Speedofsound: ja, alla, varesig dom har barn eller ej, ska ha någon åsikt om hur man vill göra med allt :P. Jag kommer verkligen testa mej fram, man är ju olika.

Jag har en teoutonia mistral s med hårdlift. Funkar absolut att ha bebisen i, men det vore skönt med något mer permanent i vardagsrummet just. Men vi avvaktar :).

Det är så galet att det verkligen är dags snart! Jag fick snosa på min grannes 6-dagarsbebis häromdagen, galet mysigt! Längtar, längtar, längtar!!

• bejb

Åh nu börjar jag nog förstå vad alla pratat om att tiden stannar de sista veckorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kan du inte snälllla komma ut nu???!!
    Jag är enorm nu.. har börjat samla på mig vätska nu också :/ Förlovningsringen går inte på.. och alla byxor är för små nu.. jag har fått så mycket vätska i kroppen bara helt plötsligt! Och har inte vägt mig på flera veckor och nu gjorde jag det ikväll (BIG MISTAKE) har nu gått upp nästan 20kg sen inskrivningen!!! Jag börjar bli så led kroppen.. och bristningarna pryder numera hela magen :(
    Hoppas det börjar hända något snart

• Speedofsound

Grattis Emelie!

Pojkarnasmamma85: Hoppas det betyder att det är på gång snart iaf :)

Bejb: Jag förstår dig helt och hållet! Jag har dock sluppit att samla på mig så mkt vätska än så länge, men bristningarna blir det fler och fler av :( Men det är väl inte sp mkt att göra åt, hoppas det inte syns lika tydligt om ett par månader. 4 veckor kvar nu men jag hoppas på 2...

PetraK: ja det kanske är dumt att lägga pengar på något innan man vet om det verkligen behövs!

Idag berättade min sambos kusin om en säng som man kunde koppla på sin egen säng. Såg ut som en halvmåne. Var tydligen väldigt smidigt på natten när det var dags för amning :)) men den är nog ganska dyr :/

• bejb

Någon annan som får springa på toa 24/7??? Känns som kran har lämnat öppen här,kissar som ett tok! Men det är väl då jag samlat på mig mycket vätska och dricker mycket vatten..
    Känner mig dock lite "lättare" i kroppen idag. Nu ska pappa skämma bort mamma med lite gott på grillen,grillade grönsaker och en köttbit,namnam! :)

• Bumman79
    bejb skrev 2012-05-20 16:05:55 följande:
    Någon annan som får springa på toa 24/7??? Känns som kran har lämnat öppen här,kissar som ett tok! Men det är väl då jag samlat på mig mycket vätska och dricker mycket vatten..
    Känner mig dock lite "lättare" i kroppen idag. Nu ska pappa skämma bort mamma med lite gott på grillen,grillade grönsaker och en köttbit,namnam! :)
    Så har jag haft det senaste månaderna springer å kissar hela tiden dygnet runt...kan inte sova mer än 2 timmar i rad sen är det bara att springa på toa igen....ibland på dagarna springer jag 3 ggr på en kvart..