• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • RocketQueen

Jag tänkte börja använda min belly bandit dagen efter förlossningen. :p Kan tänka mig att det är skönt att ha nåt som håller ihop magen när den helt plötsligt blir tomt, känns ju som att det kanske tar ett tag innan alla kroppsdelar hittar tillbaka igen :-/

• IdaElinLivia040611
    Speedofsound skrev 2012-06-11 12:36:16 följande:
    Grattis jagelina!  :)

Nu har jag beställt en Belly Bandit i hopp om att få en snygg mage till sommaren ;)  
    Det ska jag också beställa:)
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120618
  • SisenS

+3 idag då...Var hos min bm och fick mig att en hinnsvepning. Trodde jag aldrig. Hon kände huvudet och grötade runt lite, det kom blodblandade flytningar så hon trodde att det inte var långt bort nu.
    Fast så tycker jag det låter varje gång jag är där ;) Och så har jag vart ute och rört på mig i en dryg timme efteråt som hon sa också. Då är det bara att vänta och se då, som vanligt Cool

• Speedofsound

Jag beställde en original i beige. Tänkte att den kanske funkar till det mesta! Men jag var allt sugen på att köpa lite finare.. Men de kostade ju mer :/

SisenS: Hoppas att det sätter igång snart då! :) tänkte fråga min BM imorgon om hon utför sånt.

• SisenS

Speedofsound: Ja verkligen :) Håller tummarna för dig att din BM gör det,  efteråt skänkte det lite mer hopp om att det snart är dags iaf men men det återstår att se som sagt :)

Vart beställde ni Belly Bandit ifrån?  Tyckte det var dyrt men det verkar klart vara värt det :)

• Elvis Mamma

Jag har en belly binder från carriwell, den är lika som belly bandit fast finns att köpa på baby proffsen, jag snittades igår morse å igår kväll tog jag på mig den, super skön å magen känns redan platt så kan varmt rekommendera en sån :)

• Norrlandstöus

´fick min tredje hinnsvepning imorse och fy fan vad det kändes! dom andra har inte gjort det minsta ont så den här gången vart jag överaskad ordentligt., och nu e det nog på g., har haft värkar hela dagen oregelbundna men oftast ca 5 min imellan., har tvättstugan så springer upp och ner i fem trappor så det borde ju skynda på det hela lite hoppas jag., Hoppas att det inte försvinner nu.,

Grattis Jagelina!!! 

• Speedofsound

Jag beställde från mammashop.se. Fick ett smycke gratis om man beställde över 500 :- :) Försökte beställa från USA då det blev typ 300 :- billigare... Men hittade igen sida som skickade hit :/