• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • RocketQueen

Jag beställde min bandit från My Little Star, fick med en liten väska från JuJu-Be

Idag fick jag också en hinnsvepning. Det gjorde väl inte ont men oj vad obehagligt :-/ Läkaren som gjorde den trodde dock inte att det skulle hända nåt ikväll men förhoppningsvis så skyndar hinnsvepningen på allt lite och så gör vi en till på fredag.

• Missciss

Varför ska man ha en belly bandit? Aldrig hört talas om det förut..

• SisenS
    Chriis skrev 2012-06-11 15:46:51 följande:
    Känns det inte obehagligt / ont med hinnsvepning ?
    Inge värst ont, mest obehagligt. Men nu så här på kvällen känns det fortfarande att hon varit där inne och "svept runt". Får nog ingen mer denna vecka tyvärr. Ska på ultraljud till veckan om bebis vägrar komma så då får jag be om en ny får man se, om de inte tänkt sig något annat.

Norrlandstöus: Nej får verkligen hoppas att det inte försvinner nu ;)

Okej, härligt, ska kika lite mer på de där belly binder/bandit får jag se :) kommer ihåg att det inte va så skönt efter fl när magen blir så slapp och det känns som de inre organen åker karusell där inne ;)

• Norrlandstöus

jag  har nu värkar var 7 minut och har haft regelbundet sen klockan 16.,  men jag vågar inte riktigt tro att det e på allvar,. ni som haft förvärkar, har dom varit regelbundna?

• fröken01

Ooooont i ljumskarna. Min svägerska hade det ett par dagar innan det satte igång för henne. Hoppas hoppas. Men undrar varför man får det?

• Bumman79
    fröken01 skrev 2012-06-11 20:14:22 följande:
    Ooooont i ljumskarna. Min svägerska hade det ett par dagar innan det satte igång för henne. Hoppas hoppas. Men undrar varför man får det?
    Det har jag haft sedan halva graviditeten har med foglossning/bäckenuppluckringen att göra vad jag har hört...
  • Chriis

Förvärkar är inte regelbundna, så det är det förlossningsvärkar som du har om de är regelbundna!

• SisenS
    Norrlandstöus skrev 2012-06-11 19:51:47 följande:
    jag  har nu värkar var 7 minut och har haft regelbundet sen klockan 16.,  men jag vågar inte riktigt tro att det e på allvar,. ni som haft förvärkar, har dom varit regelbundna?
    Vad spännande !! Låter som det är på g på allvar iaf...Glad