• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Norrlandstöus
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-06-09 19:51:08 följande:
    Hur lyckas ni få hinnsvepning och hur långt över tiden har ni gått då?

fick min första v 40+2 och andra i v 40+6 den ena för att jag frågade min bm och den andra fick jag av en läkare på förlossningen :)
  • PojkarnasMamma85
    Norrlandstöus skrev 2012-06-09 19:55:31 följande:
    fick min första v 40+2 och andra i v 40+6 den ena för att jag frågade min bm och den andra fick jag av en läkare på förlossningen :)
    Ah okej...bm på min mvc får inte göra det och förlossningen gör det inte heller gärna. *suck*
  • Norrlandstöus
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-06-09 19:58:06 följande:
    Ah okej...bm på min mvc får inte göra det och förlossningen gör det inte heller gärna. *suck*

Jaså?!:/ fast i mitt fall har det ändå inte funkat,., :(
  • PojkarnasMamma85
    Norrlandstöus skrev 2012-06-09 20:05:41 följande:
    Jaså?!:/ fast i mitt fall har det ändå inte funkat,., :(
    Tråkigt att det inte fungerar för dig! Jag skulle dock gärna ta chansen att prova!
  • Norrlandstöus
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-06-09 20:07:15 följande:
    Tråkigt att det inte fungerar för dig! Jag skulle dock gärna ta chansen att prova!

ja ddet förstår jag.,
  • Chriis

Varit på möhippa för min mamma hela dagen + kväll och kan säga att det känns ganska rejält i kroppen.
    Hade så himla mycket sammandragningar/förvärkar under tiden vi var på utmaningarnas hus (typ som fångarna på fortet) eller ja hade mycket efterråt med. Men kroppen luras väl än en gång, man ska nog inte hoppas för mycket

• jagelina

Jag vaknade av i natt att det kändes som min rygg höll på att gå av. Nu har jag ett tryck neråt och sjuka värkar i ländryggen var 10 min typ. Det måste väl betyda något??? Har aldrig känt såhär innan. Aj