Speedofsound skrev 2012-06-09 17:16:02 följande:
Jag är så ledsen, besviken och arg just nu. Jag och min sambo åkte till stan förut för att kolla runt lite. Vi mötte upp ett par vänner strax efter 13 och bestämde att vi skulle gå och äta ihop. Jag har då ite ätit sedan 9:00. Någon måste sitta kvar vid bordet och det blir jag. Min sambo kommer tillbaka ch säger att det finns typ inget att äta och säger samtidigt att han och Jonas tar typ de sista mackorna. Jaha tänkte jag, skit samma jag tar en Fanta då säger jag. Han kommer tillbaka och tycker han varit jättesnäll och köpt en liten paj till mig och en grillad macka till sig själv. På vägen hem så börjar vi bråka om detta för att jag tyckte det var jävligt egoistiskt att han åt själv och inte fixade någon mat till sin höggravida flickvän. Han tyckte att jag borde sagt något, typ att vi skulle gått någon annan stans istället isf. Det sades en hel del i bråket som hör till men kanske inte är så väsentligt för er att höra. Då hade det blivit ett lååångt inlägg :) Men jag fattar inte hur det blev såhär? Det är 5 dagar kvar till BF och nu ser jag inte ens fram emot det här. :( Det mest pinsamma i allt är att mina föräldrar kommer när vi sitter där och påpekar (skämtsamt) att min sambo äter och inte jag. Inte ens då fattar han att något är fel liksom?
Förstår att du e ledsen och besviken, det skulle jag oxå vara om det jag vore i samma sits., Vet inte om det hjälper men antagligen e han också så inne i "bebis" att han kanske är i sin egna värld och har svårt att tänka efter ordentligt., Försök att prata med varandra så du kan hitta glädjen igen för det här vi ska gå igenom/ har gått igenom är ju helt underbart:) Skickar en stor kram till dig!
Nu har iaf slemproppen gått och har haft mycket illningar och tryck neråt så kanske är det ändå en bebis där inne som vill ut., bf +8 idag:) Har släpat med mig min mamma ut på en långpromenad så det vore väl den om det inte vill komma igång snart:)