• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • jagelina

Hoppas hoppas! Men oj vad ont det gör! Känns som ett eldklot i ländryggen typ.

• jagelina

Det blev en bebis. Med akut krjsarsnitt då han hade bajsat i fostervattnet. Nu mår han bra under omständigheterna och är världens finaste lilla grabb

• Chriis

Vilken tur att allt gick bra! Hur stor var han och när föddes han? Stort grattis! Känner ni er lyckliga nu? :)
    Många bebbar som tittar ut nu känns det som, förutom min hehe.

• Dancia
    jagelina skrev 2012-06-11 07:13:42 följande:
    Det blev en bebis. Med akut krjsarsnitt då han hade bajsat i fostervattnet. Nu mår han bra under omständigheterna och är världens finaste lilla grabb

Grattis! Tråkigt med snittet, det måste varit någon mer anledning till snitt än bara bajset i fostervattnet? Tex att han var påverkad av syrebrist eller liknande för jag födde min dotter vaginalt efter att hon hade bajsat i vattnet.
  • Speedofsound

Grattis jagelina!  :)

Nu har jag beställt en Belly Bandit i hopp om att få en snygg mage till sommaren ;)