• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Bejb: skönt att få berätta för någon :)! Jag ska förhoppningsvis berätta för min familj nästa vecka :) längtar efter att se minen på min 4-åriga systerdotter, hon längtar sååå efter syskon eller en kusin :).

• Ice Age

usch vad jag mår illa. Går rätt bra att äta ändå så länge jag inte behöver förbereda maten(tanken på att öppna kylskåpet får det att vänta sig i magen). Illamåendet är dessutom som värst om magen är tom(eller för full), så försöker äta med jämna mellanrum.
    Jag hoppas verkligen detta bara är tillfälligt, jag får ju inget gjort på dagarna. Efter jobbet är jag död. 
    Visst är det ju värt det men ändå... 

• RocketQueen

Kom precis hem från en extremt bra konsert! Då höll man ju sig pigg utan problem men nu är jag så trött att jag håller på att gå sönder.
    Usch inatt vaknade jag av att jag hade så ont i magen att jag inte kunde sova, precis som när jag fick missfall sist. Men inget mer hände och jag tror själv att jag hade ont för att mage inte funkat som den ska sista tiden.

Tyvärr har jag väldigt ont nu oxå i tjejmagen så att säga. Nästan nere i bäckenet känns det som. Men jag planerar att inte oroa mig och ska försöka sova och se om det är bättre imorgon. Håll en tumme ni som kan att allt är bra! God natt!

• Mamma MB

Inatt och nu på morgonen har jag haft mycket gaser i magen och gjort nr.2 ett flertal gånger Skäms.
    Och en förskylning på det gjorde ju inte saken lättare. Är orolig nästan varje gång jag går på toan för att se blod på pappret. När ska den oron släppa?

• PetraK

Lilla lyckan: Vet precis den där känslan "så trött så att jag håller på att gå sönder", det är en konstig känsla när den faller på. Jag somnade klockan 20 igår kväll och sov till 7 idag, skönt :).
    Jag vet inte på vilket sätt du hade ont, men jag hade vrålont natten mellan fredag och lördag, och då var jag säker på att något var fel. Det gick över på fem minuter men jag trodde jag skulle få åka in till akuten. Precis som mensvärk fast mycket ondare.
    Sov och se om det blir bättre, annars är det ju bara att du ringer in.

Är det någon mer som har fått mjäll?! Jag har aldrig haft mjäll i hela mitt liv, men NU har jag fått det! Läste på nättet och det verkar ganska vanligt att man får det när man är gravid. Jääättekul :(.

• Elin8585

Jag väntar vårat femte barn o har bf 1 Juni 2012 

• bejb

ice age> låter väldigt bekant! då jag öppnar kylskåpsdörren börjar jag genast må illa. jag hinner tappa aptiten före maten är tillredd och klar.. tyvärr är sambon ingen kock :/ så jag får väl bara stå ut..

idag har jag mått lite bättre än igår.. ingen halsbränna och inte spytt! men samma sak då jag vaknade. för hungrig för att inte äta något,men ändå för illamående att få i mig något.. yäkk!!

• patricia 86

är rätt så ny här på fl.hur gör man om man vill gå med i denna tråd.fick besked idag att ja ska ha barn i juni.hade vart kul att följas åt?:)

• Anne Lisa

Patricia 86: jag tror inte att du behöver göra något. Nu när du har skrivit ett inlägg borde tråden ligga under Forum > Mina favoriter. Välkommen!

Svar på tråden BF juni 2012