• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Anne Lisa

Afromamma: jag tror att de som har symtom skriver om dem, men för oss som inte har så mycket symtom är det lite trist o skriva ; känner inget idag heller o inte idag heller eller nu heller :) Jag är i v.7 o har ömma bröst o det är typ allt, har mått oförskämt bra hittills!

• afromama
    Anne Lisa skrev 2011-10-14 19:31:33 följande:
    Afromamma: jag tror att de som har symtom skriver om dem, men för oss som inte har så mycket symtom är det lite trist o skriva ; känner inget idag heller o inte idag heller eller nu heller :) Jag är i v.7 o har ömma bröst o det är typ allt, har mått oförskämt bra hittills!
    Då är vi två då
    Jag mår oxå oförskämt bra , man kanske ska vara glad för det!

Jag har varit rätt "ogravid" i början vid mina tidgare grav. oxå , sedan satte grym foglossning igång runt vecka 15 , då hade jag en lite bula på magen.
    Men detta med gaser o illamående o dyl har jag aldrig känt av.
  • RocketQueen

Jag tror mest att man vill gnälla av sig lite här eftersom man kanske vill hålla det hemligt ett tag till och då kan man inte berätta för folk i ens närhet hur man mår. Men egentligen tycker jag att det är lite mysigt att man verkligen känner att det händer nåt nytt i kroppen

• flowersinthewindow

Hoppar in här jag med! 25 år, första barnet, plussade i tisdags. Känner inte heller ngt speciellt. Lite trött, lite svag mensvärk men annars ingenting. Kan liksom inte fatta att jag är GRAVID. Än så länge är det bara två streck på en sticka liksom. Kanske blir det annat efter v 12, när man "får" börja tro på det.

• PetraK

Jag håller med Lillalyckan :) och med första barnet vet man inte vad som är normalt och ej, och då är det skönt att diskutera symtom, tycker i alla fall jag :). Skönt när någon säger "så har jag/hade jag med" :).

• M karl

Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...Gråter

• PetraK

Fipochi: fy va jobbigt :( är det som senaste missfallet var? Hoppas det bara är en blödning och inget mer!!

• afromama
    RocketQueen skrev 2011-10-14 19:52:58 följande:
    Jag tror mest att man vill gnälla av sig lite här eftersom man kanske vill hålla det hemligt ett tag till och då kan man inte berätta för folk i ens närhet hur man mår. Men egentligen tycker jag att det är lite mysigt att man verkligen känner att det händer nåt nytt i kroppen
    såklart
  • Anne Lisa
    M karl skrev 2011-10-14 20:36:09 följande:
    Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...Gråter
    Hur mår du och hur har det gått? Håller självklart tummarna för att det inte är ett missfall!

Massor med styrkekramar till dig 
Svar på tråden BF juni 2012