• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • M karl

Inget blod har kommit idag. Usch vad kan det ha varit igår? Det var ju färskt blod dessutom.

Sist när jag fick missfall fick jag mörkbruna flytningar ungefär den tidpunkten embryoet dog, men det fick jag reda på i efterhand.
    Jag har inte kontaktat sjukvården, för det kändes inte som ett fall för akuten och jag vet redan vad bm på telefon skulle säga. Att det är så tidigt mm. Funderar på om jag ska ringa och boka VUL till veckan eller om jag ska vänta tills min egen VUL tid.

Det finns ju inte mycket jag kan göra för att rädda det om det inte går bra. Jag är inte lika rädd längre, som jag var igår kväll. Jag önskar av hela mitt hjärta att inget gick fel igår.

• PetraK

Fipochi: bra att det inte kommit något idag! Men kan det inte ha varit lite vajsing men sköra slemhinnor då? Eller var det för mkt blod för att vara det?
    När har du vul?
    Jag håller tummar och tår för att det inte är någon fara!!!

• zenoble
    M karl skrev 2011-10-14 20:36:09 följande:
    Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...Gråter

Har du kollat upp det? eller har det kommit mer? 

Tänker på dig, kramar  
  • RocketQueen
    M karl skrev 2011-10-15 18:51:36 följande:
    Inget blod har kommit idag. Usch vad kan det ha varit igår? Det var ju färskt blod dessutom.

Sist när jag fick missfall fick jag mörkbruna flytningar ungefär den tidpunkten embryoet dog, men det fick jag reda på i efterhand.
    Jag har inte kontaktat sjukvården, för det kändes inte som ett fall för akuten och jag vet redan vad bm på telefon skulle säga. Att det är så tidigt mm. Funderar på om jag ska ringa och boka VUL till veckan eller om jag ska vänta tills min egen VUL tid.

Det finns ju inte mycket jag kan göra för att rädda det om det inte går bra. Jag är inte lika rädd längre, som jag var igår kväll. Jag önskar av hela mitt hjärta att inget gick fel igår.
    Jag vill inte säga för mycket nu men jag har för mig att jag har läst att det är det bruna blodet man ska akta sig för. När det är klarrött så är det oftast slemhinnor eller dyl. Som sagt jag minns inte vart jag har läst det men jag har för mig att jag har hittat infon nånstans... Så om det var färskt blod så  bådar det gott. Förutsatt att jag har fått för mig rätt då...
  • Chriis

hoppar in här! jag plussade imorse äntligen efter 6 månader från att jag slutade med p-piller. :)
    jag är 20 år! någon mer ung?

enligt libero.se ska bebben komma 22 juni 2012, vilket är väldigt komiskt för det är min 21-årsfödelsedag :p

• afromama
    Chriis skrev 2011-10-16 00:19:08 följande:
    hoppar in här! jag plussade imorse äntligen efter 6 månader från att jag slutade med p-piller. :)

enligt libero.se ska bebben komma 22 juni 2012, vilket är väldigt komiskt för det är min 21-årsfödelsedag :p
    Jag är 32 år ung haha
    har en stor tös hemma och väntar mitt andra barn , mitten av juni.
  • OHs mamma
    Chriis skrev 2011-10-16 00:19:08 följande:

Jag är 26 år, kanske inte räknas som ung längre Drömmer
  • pasht

Här har vi en till som har BF i juni, 1 juni tillomed Glad  Med andra barnet ..

• afromama

enligt uträkningar på nätet har jag bf 17 juni , men får se om dt stämmer. Med mitt första barn blev dt lite förskjutet på ett xtra ul i vecka 9 för jag hade rätt oregelbunden mens.

Ung och ung , det beror på hur man känner sej jag känner mej rätt ung. Tråden är ju iaf till för all med BF juni och att man ska bli mamma , det är väl det som för oss alla här samman.

Körde ett mage-rumpa pass nu på förmiddagen , och jag pallade inte lika hårt som förut kanske pga grav  jag vet inte.

Svar på tråden BF juni 2012