M karl skrev 2011-10-15 18:51:36 följande:
Inget blod har kommit idag. Usch vad kan det ha varit igår? Det var ju färskt blod dessutom.
Sist när jag fick missfall fick jag mörkbruna flytningar ungefär den tidpunkten embryoet dog, men det fick jag reda på i efterhand.
Jag har inte kontaktat sjukvården, för det kändes inte som ett fall för akuten och jag vet redan vad bm på telefon skulle säga. Att det är så tidigt mm. Funderar på om jag ska ringa och boka VUL till veckan eller om jag ska vänta tills min egen VUL tid.
Det finns ju inte mycket jag kan göra för att rädda det om det inte går bra. Jag är inte lika rädd längre, som jag var igår kväll. Jag önskar av hela mitt hjärta att inget gick fel igår.
Jag vill inte säga för mycket nu men jag har för mig att jag har läst att det är det bruna blodet man ska akta sig för. När det är klarrött så är det oftast slemhinnor eller dyl. Som sagt jag minns inte vart jag har läst det men jag har för mig att jag har hittat infon nånstans... Så om det var färskt blod så bådar det gott. Förutsatt att jag har fått för mig rätt då...