• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • NMS

Håller tummarna för er mtt78 och gullgrodan för att provsvaren ser bra ut.

Ringde mvc idag och satt i kö i 20 min sen gav jag upp. Provar i morgon igen och då ska jag ringa direkt när de öppnar. 

• M karl

Idag ska jag på VUL pga min blödning i fre. Jag hoppas få se ett hjärta denna gång.

• IdaElinLivia040611
    M karl skrev 2011-10-19 08:27:24 följande:
    Idag ska jag på VUL pga min blödning i fre. Jag hoppas få se ett hjärta denna gång.
    Lycka till Hjärta
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • Polarlantis
    Gullgrodan skrev 2011-10-17 16:25:57 följande:
    hinnsäck men inget i, antingen för tidigt att se eller ma. fick ta blodprov idag o ons för att se om hcgn i blodet ökar. asså inte fått veta så mkt mer än innan, tyvärr. Känns tungt. Är ändå i v8 imorn.
    Ush, det är så jobbigt sånt här! Bra att dom tog blodprov på en gång, då ser man ju säkert hur det ligger till. Håller alla tummar för dig!!!!!!!!!
    M karl skrev 2011-10-19 08:27:24 följande:
    Lycka tll i massor!!!!!!!!!!!!!!!

EGO: tja...inte mkt händer här...Gick in i v6 idag! Mår bra och väldigt lite gravidkännsla...brösten ömmar dock och lite värk från och till har jag. Två veckor till vul...innan dess försöker jag hålla mig så kall jag kan...går sådär!

• IdaElinLivia040611

Fy va jag har börjat må illa. Precis som förra gången. Kommer få dras med detta till vecka 12-13 tror jag:( ska börja äta mina Lergigan dom hindrar mig i alla fall från att spy.

Luktsinnet har också förändrats. Allt i lägenheten som jag tyckte luktade konstigt förut har börjat lukta nu mer. Galet va kroppen förändras. 

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • RocketQueen

Just idag är jag inte så förtjust i mig själv. Kom hem kl.7 imorse efter ett nattpass, vaknade 12.30 av att jag var så hungrig att jag var tvungen att gå upp! Så nu sitter jag här, trött men ute sömnig och om tre timmar måste jag åka till jobbet för ett tolvtimmars-pass igen.. Hur hungrig kan man bli egentligen?

• tm78

Första blodprovet visade hcg på 29000.
    Nu är det ytterligare några dagars väntan för att se om nästa blodprov visar stigande eller sjunkande värde...
    JOBBIGT! Men sköterska som jag pratade med idag var helt övertygad om att det inte var någon fara, så jag klamrar mig fast till det så länge.

Hur går det för dig Gullgrodan? Har du fått provsvar än? Håller tummarna!

• AgnesGN

Hej. Hittade denna tråd och tänkte gärna hoppa in här.

Har BF 9/6, plussade i söndags. Helt galet glad men livrädd!
    Är i v.7 om jag räknat rätt, men allt justeras väl ändå efter RUL...

Har illamående sen några dagar tillbaka som kommer och går, men det är sånt man får ta... Försöker gilla läget och småäter en del och dricker mycket vatten. =)

• Gullgrodan

Jag var och tog blodprov imorse, igen. Imorgon kl.8.30 ringer läkaren med besked (förhoppningsvis), låååång väntan. Jobbar 16-22 idag så det ska nog gå fort, När får du besked?

Svar på tråden BF juni 2012