• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Mtt: Ja ring och hör med dom, du får säkert komma in och kolla. Hoppas allt står rätt till!

Gullgrodan: Håller tummarna för att det går bra för dej också imorrn!

• tm78

Ja, jag ringer direkt när de öppnar imorgon. Hoppas att jag kan få en tid ganska fort.

Lycka till imorgon Gullgrodan, jag håller tummarna för att du får se ett tickande hjärta!

• NMS

Hoppas allt går bra för er. Vi har fått bilder när vi gjort vul men då har vi gjort vul som rutin på vår mvc.

Jag ska ringa mvc imorgon och boka tid för vul för att få allt i rullning. Känner mig ganska ogravid och det känns väldigt annorlunda mot mina 2 tidiagre graviditeter.   

• tm78

Gullgrodan, hur har det gått för dig idag? Har tänkt på dig hela dagen.

Jag ringde min fastläkare och fick komma in för att ta blodprov. Får inte svar förrän på onsdag, så jag vet egentligen inte mer idag än jag gjorde igår... Men jag fick massa lugnande besked, att det var vanligt och att jag inte skulle bekymra mig osv...

• Gullgrodan

hinnsäck men inget i, antingen för tidigt att se eller ma. fick ta blodprov idag o ons för att se om hcgn i blodet ökar. asså inte fått veta så mkt mer än innan, tyvärr. Känns tungt. Är ändå i v8 imorn.

• tm78

Usch, vad jobbigt. Jag vet inte hur tidigt man "ska" kunna se något, men du kanske inte är så långt gången som du tror?

Hoppas att blodproven visar stigande hcg i alla fall. För oss båda.

• Moisbois

Hmm då borde det ha synts nått om de fanns nått :/ men bara att hålla tummarna på det bästa :)

• PetraK

Gullgrodan: sån där väntan måste kännas grym :( håller verkligen tummarna för att allt ska gå bra!!

Svar på tråden BF juni 2012