• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Moa Li

Soerpaan: åh, då vill jag gratulera!!! Weii. Jag är också 30. Fantastisk resa detta ska bli

• PetraK

MoaLi: det är ju bättre att äta någonting än ingenting alls i alla fall, och det kanske varierar dag från dag också, så det blir säkert balans i det nånstans :).
    Det är ju bra att tomater funkar. Känns som att kalla och lätta saker är lättare att få i sig i alla fall.

• jjuni

Hej :) grattis till alla plus!

Jag plussade för lite mer än en vecka sen (13/10) BF 25e juni.
    Här är den bara tsatziki som gäller. Stinker vitlök konstant men det är det värt! :)

• RocketQueen

Åh tzatziki! Det måste jag prova! Här äts det nästan bara special K Red berries och plommon. Men man vet liksom inte från dag till dag vad som kommer att funka utan man får testa sig fram.

• Sanna86
    jjuni skrev 2011-10-23 13:28:48 följande:
    Hej :) grattis till alla plus!

Jag plussade för lite mer än en vecka sen (13/10) BF 25e juni.
    Här är den bara tsatziki som gäller. Stinker vitlök konstant men det är det värt! :)
    Grattis till pluset!
  • AgnesGN

Längtar 86 - för mig funkar satsumas, sura och salta godisar, skorpor, varmkorv och yoghurt... =)

Okej, mysigt att få se er lilla ärta... =)

Angående byxor så är det normalt att man sväller lite i början, magen lägger på sig en del vätska tror jag det är... Om jag inte läst helt fel. Jag som gått ner en del i vikt börjar få problem med de byxor jag äntligen kommit i pga att jag är mer svullen... Så typiskt, jag som kände mig så fin! =)

• PetraK

AgnesGN: jag gick ner från 69 till 61,5 i våras och höll det, så här känns det också konstigt att byxorna är tighta igen, fast lite lättare att acceptera den här gången ;).

• RocketQueen
    Polarlantis skrev 2011-10-23 09:09:20 följande:
    Det går ju bra att boka ett vul privat också, bara att ringa Glad
    Absolut kan man göra det, det jag pratade om var vilka UL man får automatiskt. Själv är jag lite skeptisk till det där med att boka in en massa privata vul. Kan inte låta bli att tro att det är rätt onödigt och kanske inte helt ofarligt... Det känns som att det borde finnas nån anledning till varför man inte få ren massa vul automatiskt... Äh, vad vet jag egentligen, men jag undviker det helst.
Svar på tråden BF juni 2012