• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • PetraK

Okey, ja det är väl en del som ska hända under dom här månaderna, så det här är väl bara början ;).

Sitter på tåget nu, verkligen ingen hit! Och ändå har jag tagit Postafen, hjälper inte ett dugg!

• AgnesGN

Jag har oxå väldigt ont i ländryggen. Haft den en vecka nu. Vissa rörelser är värre... Jag ska på inskrivning hos BM på måndag så jag hoppas hon kommer med några bra tips.

• Speedofsound

Man får nog bara acceptera att man kommer ha ont lite här och var ett tag fram över .. :P
    Hoppas din tågresa gick bra till slut!

• PetraK

Saravictoria: ja, surt godis blev min räddning :).
    Har inte haft molvärk på länge nu, pyttelite typ i måndags och i tisdags, någon mer som inte haft det på länge? Oroar mej att bebisen inte växer längre. Ska dock på ultraljud på fredag och hoppas verkligen allt är som det ska då...

• Speedofsound

Jag ha värk varje dag, har även börjat komma lite "träningsvärk" i magmusklerna :S Ska till gymmet i veckan för lite rådgivning om hur jag ska träna kommande månader.
    Jag tror inte att du behöver oroa dig, en del har ingen värk alls andra har mkt. Det är nog väldigt individuellt. Vad kul med UL, det skulle jag med vilja gå på!

• PetraK

Jag skulle ju inte sagt ngt om det där med molvärk, för då kom den :P, hehe.
    Ja det ska bli skönt att se om allt är bra där inne, släppa lite oro...

• Speedofsound

Haha se där! :) jag skulle också vilja göra ett UL, de kan väl inte vara så svårt att få tjata till sig? :) kommer ju vara i v 13 ändå när vi ska dit nästa gång!

• s85

Längtar så tills UL om 15 dagar, få bekräftat att det lilla pyret mår bra! Drömmer Är nu i v5 +2... 

• Fru HH

Jag längtar också!! Mitt är om 8 dagar :) Är i 6+2 nu

Svar på tråden BF juni 2012