Gosetjejen skrev 2011-11-03 18:12:03 följande:
Hej mtt78, vet lite hur du känner.....
testade själv positivt för lite över en vecka sedan...vilket var såå efterlängtat.
Men i torsdags fick jag ont i magen och åkte in till sjukhuset, de gjorde ultraljud och tog prover, de sa att det inte alls behövde betyda något negativt så vi skulle avvakta och se.
Jag fick åka till vc och ta nya prover i början på veckan och idag ringde de från sjukhuset....
"det har inte utvecklat sig som de hade velat" alltså det är kört....

grejern är den att jag inte haft mer ont eller nåt, och nu ska jag behöva gå med detta för att jag ska inte in förrän tis nästa vecka då de ändå ska ta fler prover, jag fattar inget.
När jag frågade läkaren idag sa hon att det finns ingenting de kan göra utan att det kommer inte utvecklas till ett foster, antingen får man invänta ett missfall eller så tar de bort det om det nu är ett utomkvedshavandeskap.
Har aldrig haft missfall el dyl så detta är nytt för mig. Lider verkligen med alla er som liksom jag sett fram emot en graviditet och så och så blir det såhär....
Ha det gott alla därute!
Åh nej :(:(
Lider med dig och vet hur det känns. Bara man låter sig själv vara ledsen så går sorgkänslorna över relativt fort och man kan blicka frammåt igen.
Hoppas verkligen att det tar sig fort för er igen!
Stor Kram