Fru HH skrev 2011-11-01 15:13:16 följande:
Usch, hade ju MF 28 aug, och det e inte lätt nu vill jag lova.
Går och oroar mig HELA tiden

Tror att varje lite känsel är ett tecken på MF, fått lite färgförändring på pappret vid 2st toabesök.
Ett i lördags och ett idag, jätte jätte jäääääte lite.
Då tror jag direkt att MF är på gång... Fast jag är TOK gravid med alla mina symptom...
Usch va jobbigt detta är, ska på VUL 15 nov, känns som en evighet...
Jag vet hur det känns! Alla jag vet som har haft missfall har dessutom haft 2 stycken så jag går bara och väntar på mitt andra missfall. Men jag hoppas som du att alla symptom (som jag inte hade förra gången) är ett gott tecken!
Men det är jättesvårt att glädjas åt sin graviditetefter ett missfall! Kommer inte att bli lugn förän jag fått göra mitt UL som väl förmodligen blir efter jul nån gång, du har tur som får göra ett VUL iaf!
Kände mig oxå så ortroligt lurad förra gången då jag gick till V 13 innan jag började blöda och fick då göra ett VUL som visade att fostret dött redan i V7. Alla dessa veckor då jag gick på moln utan att veta. Ska jag få ett missfall till så hoppas jag att det visar sig snabbt så jag slipper bli lurad igen.
Jag håller iaf tummarna för oss!! Det ska nog gå vägen och gör det inte det så fortsätter vi att kämpa!!