• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Längtar86: Det är ju inte lika trevligt! Han får sova med hörselskydd och låta dig prata :)

S85: vi köpte lite saker på Ullared idag, känns konstigt då man inte ens fått nån mage alls :P Men jag måste nästan köpa lite saker för att börja bearbeta allt :)

• bejb

var hemma till föräldrarna ikväll somjag inte träffat på 2,5v och de tyckte nog redan att jag hade lite rundare mage än vanligt redan :) så roligt att det syns lite ändå!
    har nu också inhandlat lite mammakläder..både nytt och begagnat från loppis/nätauktioner och det är så skönt att kunna ha på ett par byxor igen utan att magen trycks in och klämmer! :)
    men ingenting inköpt åt bebben...ännu!
    imorgon om jag hinner ska jag ringa och beställa tid för ultraljud! ska bli så spännande att få se vem som bor där inne.. om det är friskt..och om det är en eller två :)  ((har tvillinggener i släkten från mammas sida))

• tm78

Har varit på ultraljud idag, men det var ingen rolig upplevelse. Det fanns inget foster i livmodern, det satt i den ena äggledaren, så utomkvedshavandeskap alltså Gråter
    Imorgon ska jag opereras, och jag hoppas att de inte behöver ta bort hela äggledaren, men det är risk för det. Usch, är så ledsen Gråter

Lycka till vidare, alla ni andra.

• RocketQueen
    tm78 skrev 2011-11-02 22:07:27 följande:
    Har varit på ultraljud idag, men det var ingen rolig upplevelse. Det fanns inget foster i livmodern, det satt i den ena äggledaren, så utomkvedshavandeskap alltså Gråter
    Imorgon ska jag opereras, och jag hoppas att de inte behöver ta bort hela äggledaren, men det är risk för det. Usch, är så ledsen Gråter

Åh vad tråkigt. Hoppas det går bra och de inte behöver plocka bort allt. Jag håller alla tummar! Har du haft ont innan eller kom det som överraskning?
  • tm78

Jag har inte haft ont och inte haft någon blödning. Jag var på privat ultraljud för att jag var nyfiken, så det kom som en överraskning Rynkar på näsan

• EmeelieeA

mtt78: Jag ska inte säga att jag förstår hur det känns för det kan jag inte göra när jag inte varit med om det själv, men jag kan däremot säga att jag lider nå oerhört med dig! Ta tid o var ledsen, men glöm inte heller bort att "komma tillbaka" sen! Lycka till med operationen!

• PetraK

Mtt78: Nee :( usch, jag lider med dej också! Hoppas allt går bra idag!! Styrkekramar!

• IdaElinLivia040611

Neeej Gråter, det e ju det här man e så rädd för. Hoppas allt går bra nu och att du återhämtar dig så ni kan försöka igen när ni e redo. Kamar
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Bf 120616
  • IdaElinLivia040611
    bejb skrev 2011-11-02 20:56:51 följande:
    var hemma till föräldrarna ikväll somjag inte träffat på 2,5v och de tyckte nog redan att jag hade lite rundare mage än vanligt redan :) så roligt att det syns lite ändå!
    har nu också inhandlat lite mammakläder..både nytt och begagnat från loppis/nätauktioner och det är så skönt att kunna ha på ett par byxor igen utan att magen trycks in och klämmer! :)
    men ingenting inköpt åt bebben...ännu!
    imorgon om jag hinner ska jag ringa och beställa tid för ultraljud! ska bli så spännande att få se vem som bor där inne.. om det är friskt..och om det är en eller två :)  ((har tvillinggener i släkten från mammas sida))
    Skönt att se att allt ser bra ut, fast om det e friskt eller inte går ju inte å se nu. Men att hjärtat slår och att det e normalt till storleken kan man ju se. Om du inte menar det storaultraljudet i v 18 såklart Glad
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Bf 120616
  • Norrlandstöus

tänker på dig! och hoppas att det sitter så du slipper ta bort allt., många kramar!
Svar på tråden BF juni 2012