• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • s85

Är det någon mer som börjat "boa", själv kunde jag inte låtabli att köpa hela Leviks serien på IKEA, då den nu skulle utgå. Har alltid gillat de praktiska skötbordet, som är kombinerat med byrå. Glad

• Mysgrodan
    Fru HH skrev 2011-11-02 07:09:45 följande:
    Ja, jag behövde inte ens säga till själv om ett VUL.
    Så det känns väldigt härligt! Längtar!

Visst är det svårt! Jag försöker verkligen tänka positivt, och stundvis går det jätte bra.
    Men andra stunder går det inte alls, då blir jag livrädd :(

Fy fasen! Tom v. 13?? usch va tråkigt!
    Ja, snacka om att känna sig lurad! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte ska hända dig igen {#emotions_dlg.flower}
    Ja, visst är det märkligt att kroppen inte säger ett ord på så många veckor! Den kunde ju ha gett mig en vink iaf Glad

Nä, nu försöker vi tänka positivt!! Klart vi ska få bebis! Solig

Ska nog hitta på nåt konstigt symptom så jag får ett VUL kring V 8-9. Känns fel att ljuga men jag VILL veta om det tickar ett hjärta denna gången.
  • IdaElinLivia040611

Hade en svag brun ton på pappret när jag torkade mig nyss. Efter det har jag torkat bort en tun sträng med mörkbrunt. Undrar om jag ska oroa mig  för det. Har lite molvärk i magen men det har jag ju annars med. Mår pissilla och ömma bröst.
    Missfall borde väl göra ont och då kommer det färskt blod?????
    Jag har aldrig upplevt missfall och jag minns att jag till och med hade en liten blödning med mina 2 stora tjejer men blir ändå skit orolig.
    Nån mer som har haft brunt på pappret och det inte var någon fara?????

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • RocketQueen

Nu har jag varit på inskrivning. Fick en massa tider för precis allt möjligt så nu hoppas vi bara att allt går bra den här gången, svårt att släppa oron...
    Men bms uträkning stämde precis med fls så v.10 är jag i (9+3)

• mydiamond
    IdaElin0406:  Jag har precis haft likadant som dig, men har slutat nu!:) Det kom efter att jag och min sambo hade sex! Men kan komma även fast man inte haft sex. Så det är inget ovanligt alls! Hur mår du annars? Vilken vecka är du i?
  • IdaElinLivia040611
    mydiamond skrev 2011-11-02 15:24:38 följande:
    IdaElin0406:  Jag har precis haft likadant som dig, men har slutat nu!:) Det kom efter att jag och min sambo hade sex! Men kan komma även fast man inte haft sex. Så det är inget ovanligt alls! Hur mår du annars? Vilken vecka är du i?
    jag e i v 8, var och kollade upp det och det var ett fint litet foster med tickande hjärta. Så nu e det ro i huset igen. Hon sa att bruna flytningar e vanliga i början och inget att oroa sig för. får man väldigt ont och börjar blöda kraftigt e det en annan sak. Och hon sa att om man har tydliga symtom som helt plötsligt försvinner så ska man vara lite på sin vakt.
  • mydiamond

Ja men precis! vad skönt:) Hur bar du dig åt för att kolla fostret? Beställde du tid hos barnmorska eller privat gyn? Nämligen ledig på fredag och skulle också vilja åka in och kolla! bara för att lugna nerverna lite..Kram

• IdaElinLivia040611

Jag åkte till sjukhusets gynakut. Sa att jag hade bruna flytningar och ont i magen och sa att jag va jätteorolig då min dotter innan föddes redan i v 25. Fick vänta typ 1 Tim och betalade bara 150:-. Jätte bra läkare:)

• Wettex

Vad kul, en tråd för mig
    Väntar min första i början av juni, har inskrivning hos BM nästa vecka. Hua,det är riktigt nervöst, jag vet ju verkligen INGENTING.

• Polarlantis

YEY! Vul gick bra, tickelitickande hjärta där inne! WOW!

Mår också sunkigt alla nu och mår illa på nätterna och drömmer som en galning, NÄR får man sova????  Ska köpa armbanden också och testa, kompisen hade bra nytta av dom iaf.  

Svar på tråden BF juni 2012