Inlägg från: PojkarnasMamma85 |Visa alla inlägg
  • PojkarnasMamma85

Jag valde att ha en bild istället för en tom presentationsbild :P Det var jag som först hette Skruttens mamma, har en son på 2 år som heter Oscar och har BF 8 juni. Jag som vill ha en Bugaboo och har nog bestämt mig för ett kejsarsnitt och pojken i magen ska heta Harry

• PojkarnasMamma85
    ja88 skrev 2012-01-24 13:17:51 följande:
    Ja då har vi varit på RUL eller jag har varit Obestämd Sambon fick sitta kvar utanför för det var besöksförbud för barn på hela avdelningen pga RS-virus... självklart vill man inte utsätta nån pyttis för smitta (fast just där ultraljudet är finns det knappast några spädisar) men tråkigt ändå att han inte fick se. Men det viktigaste är ju förstås att allt såg bra ut och det ser ut som det blir en liten pojk till som jag haft på känn, med BF 20 juni!
    Tråkigt att det blev så! Men stort grattis till pojken!
  • PojkarnasMamma85

Det här med vikten så "leder" nog tyvärr jag...kan ju knappt röra på mig och är hungrig konstant! Snart är jag uppe på + 9 kg....vill inte veta var det slutar!

• PojkarnasMamma85
    Polarlantis skrev 2012-01-24 15:20:25 följande:
    Finns bara ett svar: I fin liten bäbis på din mage Flört 
    Fattar att det är asjobbigt dock!!
    Om det blir som sist så blir det en stor fin bebis
  • PojkarnasMamma85
    Moa Li skrev 2012-01-24 21:36:36 följande:
    Pojkarnasmamma85: Oj, varför det? Kram
    Har haft en jobbig dag, sonen var hemma från förskolan då han hostat hela natten. Jag har ont pga min svåra foglossning och sonen trotsade/bråkade/gnällde sig igenom dagen. Han vägrade sova middag, vilket resulterade i att han slocknade i min famn vid 15-tiden vilket i sin tur resulterade i en förjävlig nattning! Han krånglar med nattningen de senaste veckorna, vägrar att sova fast han är trött.

Det plus att jag då aldrig fick någon egentid idag och så grav.hormoner gör att jag blev väldigt ledsen och nedstämd. Hoppas bara att det går över, hade förlossningsdepression med sonen och det tänker jag inte ha en gång till, om jag får bestämma!

Känns dessutom som att vi aldrig kommer hitta den där bra begagnade vagnen som jag vill ha *suck*

Imorrn är en ny dag som tur är
  • PojkarnasMamma85
    Elvis Mamma skrev 2012-01-24 22:12:58 följande:
    Idag kände både jag & sambon sparkar utanpå magen för första gången! Äntligen, som man längtat! Fick ju bekräftat på RUL att moderkakan är i framvägg som jag misstänkt å nu äntligen känner jag den lilla varje dag EN sån lycka!
    Vad härligt! Grattis!
  • PojkarnasMamma85
    Baby1112 skrev 2012-01-24 22:41:48 följande:
    PojkarnasMamma85: Lider med dig! Har en dotter på nio månader som vägrar sova fast hon är trött. Hon har hållt på i över en månad nu... Men sena och utdragna nattningar ihop med gnälliga barn på dagen får vem som helst att bli knäpp! Hoppas det blir bättre framåt... Det kommer ju som sagt nya dagar! :)
    Blir bara så irriterad att sömnproblem ska komma nu! Han är 2 år gammal och har sovit hela nätter utan mat sedan han var 2 månader gammal och han har alltid somnat inom 10 min i egen säng! Men tji fick vi Tungan ute
Svar på tråden Juni-barn