Juni-barn
Nu krånglar jag så det räcker, men har bytt signatur igen :P Fd. Skruttens mamma
Nu krånglar jag så det räcker, men har bytt signatur igen :P Fd. Skruttens mamma
Jag önskar vi kunde snabbspola till juni, vill hålla min lilla kille i famnen istället för att ha han i magen!
Jag valde att ha en bild istället för en tom presentationsbild :P Det var jag som först hette Skruttens mamma, har en son på 2 år som heter Oscar och har BF 8 juni. Jag som vill ha en Bugaboo och har nog bestämt mig för ett kejsarsnitt och pojken i magen ska heta Harry
Sambon fick sitta kvar utanför för det var besöksförbud för barn på hela avdelningen pga RS-virus... självklart vill man inte utsätta nån pyttis för smitta (fast just där ultraljudet är finns det knappast några spädisar) men tråkigt ändå att han inte fick se. Men det viktigaste är ju förstås att allt såg bra ut och det ser ut som det blir en liten pojk till som jag haft på känn, med BF 20 juni!Det här med vikten så "leder" nog tyvärr jag...kan ju knappt röra på mig och är hungrig konstant! Snart är jag uppe på + 9 kg....vill inte veta var det slutar!
Idag känner jag mig riktigt nedstämd