Juni-barn
RocketQueen skrev 2012-01-30 22:08:32 följande:
Pojkarnas mamma: Tänk att du lyckades bestämma dig till slut

Det blir säkert toppen med Frogen

Ja, äntligen! Jag såg den på Blocket och kände genast att det var ett klipp och den var "min"

MissFörstånd skrev 2012-01-31 07:44:05 följande:
Aikotakara- läste här på fl att brösten börjar växa ännu mer nu. Jag kände som nålar förut när dottern var liten när mjölken rann till men nu är det kanske en period av tillväxt

.
Välkomna hit ni nya tjejer
Jag har blivit så sjukt hungrig, är ju lite nojig för att gå upp FÖÖR mkt i vikt då jag varit kraftig överviktig förut. Gick upp 25+ med dottern men nu är det bara sex kilo, men å andra sidan än det väl nu man börjar öka.
Det känns som att vi är väldigt lika du och jag! Dessutom tror jag vi har typ samma BF

Jag gick också upp 25+ med sonen men bara 6 kg första halvan. Nu har jag redan gått upp säkert 10 kg (sist jag vägde mig vilket var ett tag sen hade jag gått upp runt 8 kg). Jag är konstant sugen och hungrig!
Angående bröst, jag hade värsta Dolly Parton brösten sist och det lär inte bli bättre denna gången! Sist hade jag C-kupa och slutade i E-kupa. Den här gången börjar jag på D-kupa....vill inte veta var det slutar! Men maken blir ju nöjd i alla fall