Inlägg från: PojkarnasMamma85 |Visa alla inlägg
  • PojkarnasMamma85
    RocketQueen skrev 2012-01-24 23:27:43 följande:
    Det var jag som köpte vagn på Pramworld! Vi köpte ju både vagn och babyskydd så det blev ju två paket. Frakten gick på £40 men jag tror att om det bara är ett paket så brukar det ligga runt £26.
    Tack för svaret!
  • PojkarnasMamma85

Mina beslut angående vagn går fortare upp och ner än mina hormonsvängningar för tillfället Förvånad Nu har jag åter bestämt mig för att det inte blir någon ny vagn. Efter att ha läst diverse omdömen och recensioner om vagnen bestämde jag mig för att strunta i den. Vi har ju ändå en jättefin vagn som vi var mycket nöjda med förra gången

Känner ändå ett konstigt starkt behov att köpa något till lillebror...men får väl bli lite kläder så småningom när det kommer in nåt fint på Lindex (har presentkort :P).

Jag har i alla fall inte ändrat mig angående namnet Harry, maken tror att jag kommer ändra mig x antal gånger tills han kommer ut men jag tror faktiskt inte det Tungan ute

• PojkarnasMamma85

Förresten, idag har mina sammandragningar kommit igen efter en dags uppehåll...men läkaren säger ju att det inte är nåt farligt så det är väl bara att stå ut.

• PojkarnasMamma85
    Pepita skrev 2012-01-25 18:27:13 följande:
    Är det någon mer än jag som känner sig nedstämd?
    Ja, jag gör det sen igår typ. För några dagar sedan kände jag mig så positiv och allt kändes mycket bättre denna gravven än förra trots att jag redan är sjukskriven. Men nu vet jag inte vad som hänt...har totalt gått ner i diket eller hur jag ska uttrycka mig. Hoppas dock det bara är något tillfälligt, vill inte bli deprimerad igen!
  • PojkarnasMamma85
    JennieJ skrev 2012-01-25 21:28:22 följande:
    En till som känner sig väldigt nere och framför allt väldigt trött! Och detta pga sömnbrist då jag knappt sover på nätterna pga fogarna! Deppig och nere känner jag mig mest för att jag är så begränsad och även de pga fogarna :( inga promenader och städa å allt de alldagliga gör att fogarna gör ont! I mina två andra graviditer älska ja verkligen att vara gravid men denna gången glädjs jag inte alls utan önska bara veckorna snabbt rullar på till juni så jag får ha min gosse i famnen och gå långa hinderfria promenader tillsammans med min stackars hund jag helt har försummat sedan veckor tillbaka!!
    Känner igen mig totalt! Jag kan inte ta ens korta promenader, att städa är bara att glömma...då jag har mina bra dagar klarar jag av att tömma/starta diskmaskinen och ta mig ner till tvättstugan (en trappa ner) och dra igång den. Det gör väl en rätt nere antar jag men man borde ju kunna hålla humöret uppe på nåt sätt, vet bara inte hur. Är väldigt lätt att bli kvar där nere så att säga... Tur att jag har sonen som oftast lyser upp tillvaron, även om han kan vara en riktig liten trasselsudd ibland!
    JennieJ skrev 2012-01-25 21:29:02 följande:
    Tycker de skulle vara toppen :))
    Yeah
Svar på tråden Juni-barn