JennieJ skrev 2012-02-04 20:09:17 följande:
Är nu hemma från ytterligare ett besök på gynakuten och detta besök tog nästan 10 timmar!!!!! Åkte in kl 6 i morse för då orka jag inte längre. Väl där var jag på väg att vända å åka hem för de var överfullt i väntrummet pga den enda läkaren som jobba fått massa akut grejer under kvällen å natten som varit! Men tur jag vänta för nu går jag på en ny dunder kur med penicillin eftersom jag åkt på njurbäckeninflammation men ingen effekt på tappen (tack gode Gud) men fick ordinerat sänglägge tills måndag då jag måste kontakta bm för hade väldigt dåligt hb, socker och högt blodtryck * suck*
Men fy vad jobbigt!

Vad bra att du åkte in och stannade i alla fall!
MarieG81 skrev 2012-02-04 19:53:25 följande:
Usch, jag kanade av vägen idag och rakt ner i diket o en telefonstolpe! Jag och min bonusdotter satt i bilen, vi mår båda bra men vad jag grät när jag kom hem. Som tur var så blev det ingen stor smäll så jag är inte orolig för bebisen men visst funderar man några extra gånger på vad som kunde ha hänt.
Kör försiktigt på de hala vägarna!!!
Usch, det är min största fasa! Tur att ni klarade er oskadda i alla fall!
Själv har jag legat i soffan och slökollat på Melodifestivalen...blir ju bara sämre för varje år! Men Harry skuttade runt som bara den att jag till och med såg det på magen, så härligt! Nu börjar han bli rätt stor därinne med andra ord