Juni-barn
Om det är nån som vill och kan får ni hemskt gärna snygga till listan på nåt sätt
Om det är nån som vill och kan får ni hemskt gärna snygga till listan på nåt sätt
Det är ju bara att ni markerar och kopierar listan och klistrar in i inläggsrutan och skriver in era egna uppgifter!
Nu spammar jag
Har precis fyllt i blanketten till FK angående sjukskrivning pga svår foglossning. Återstår att se om det blir beviljat eller ej.
Någon som har något bra tips på hur man blir typ gladare? Känner mig så nere nu eller som att jag håller på att ramla ner totalt. Kravlar typ på dikeskanten och försöker göra så jag tar mig upp därifrån men det är så svårt! Jag är jätteglad för lille Harry och allt annat känns också bra förutom att tålamodet inte är vad det borde med en trotsig 2-åring.
Aja, idag händer det lite saker i alla fall. Svärmor kommer hit efter lunch nån gång och städar åt mig och sen kl 15 ska jag prova på sjukgymnastikens vattengympa för gravida med besvär
Idag har jag varit på typ vatten-sjukgymnastik. Fick ont i vänstra fogen efter halva passet typ (15 min) men sen blev det bättre och gjorde till slut inte ont. Men kände mig som en invalid efteråt! Men nu känns det faktiskt rätt okej i kroppen
Det var en bassäng på vårdcentralen och vi var en grupp människor där, och alla hade sitt individuella program så körde man efter sin förmåga i sin takt. Riktigt skönt och behagligt faktiskt!
Då gick man visst in i vecka 22 då