Inlägg från: PojkarnasMamma85 |Visa alla inlägg
  • PojkarnasMamma85

Juni-barn

Baby1112 skrev 2012-01-28 19:59:51 följande:
    Har kollat vagn idag igen. Bytte sulky till dottern, känner mig nöjd. Kom också fram till att vi lägger syskonvagnen på hyllan tills vidare. Köper en till sommaren om behovet finns. Gillar ju att sjala mycket, så blir nog en del sådant, plus att vi har kvar gamla vagnen...

Jobbiga beslut det här med vagn... Skrattande

(om man är lika velig och impulsiv som jag då alltså)
    Jag har bytt åsikt om vagn säkerligen tusen gånger, om inte mer, denna graviditeten. Vi har ju en jättefin vagn som vi hade till sonen som vi var väldigt nöjda med Men så velar jag om vi behöver en syskonvagn eller om jag vill ha en Bugaboo Cameleon. Den sistnämnda har jag velat om x antal gånger, de är ju SÅ snygga! Men många omdömen säger att de är dåliga, men det är nästan lika många som älskar den som hatar den. Svårt! Vill ju inte lägga ut allt för mycket pengar heller Tungan ute
  • PojkarnasMamma85
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-01-28 20:08:12 följande:
    På vilket sätt skulle den vara dålig (nyfiken) den e ju helt klart världens bästa vagn!!!!!!!!! Tungan ute
    Hehe, många säger att den är väldigt ranglig och att den inte håller så många år. Men som sagt, den är ju SÅ snygg!
  • PojkarnasMamma85
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-01-28 20:12:04 följande:
    kanske dom äldre modellerna, min 2011 e inte alls ranglig och om den håller i längden återstår att se.....fast nu e ju min såld och en Donkey står på tur..Gråter
    Ah okej, vi kan inte köpa en ny och satsar på begagnat och för att hamna i vår prisklass lär det bli en äldre modell, typ -06, -07 eller -08:a.
  • PojkarnasMamma85

Är det någon mer som fått svårt att sova pga sparkar? Lille Harry väcker mamman sin mitt i natten och gör det svårt att somna om. Den lille busen! Precis som storebror sin! Hjärta

• PojkarnasMamma85

Jag har också rejäl växtvärk idag, men känns mest som en positiv värk :P

Ikväll ska maken min åka och titta på en vagn åt mig, om den ser ut som på bilden och att handtaget inte är för lågt för honom så slår vi till Tyvärr kan jag själv inte följa med då ca 1 timmes bilfärd inte ens är tänkbart för mig Hoppas jag får vagnen ikväll, är SÅ spänd!

Jag är extremt dålig på matte...hur räknar man ut procenten på tiden som gått?

• PojkarnasMamma85
    gammelmamma skrev 2012-01-30 12:57:10 följande:
    Vad blir det för vagn? Spännande! jag kan inte heller åka bil, det är så tråkigt, man blir så uttråkad. Tur det finns dator;) Jag har inte fått veta från fkassan ännu om sjukskrivningen har gått igenom. JAg väntar på besked så man slipper oroa sig för det. På fl på startsidan där du räknar ut beräknad förlossning och vilken vecka du är i, där står det %en:)
    Jag måste antingen vara korkad eller dum, men hittar inga % nånstans... Finns inga % där det står bf och vilken vecka jag är i.
  • PojkarnasMamma85
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-01-30 14:26:02 följande:
    Jag måste antingen vara korkad eller dum, men hittar inga % nånstans... Finns inga % där det står bf och vilken vecka jag är i.
    okej, jag var bara lite blind Drömmer

53,6% för mig
Svar på tråden Juni-barn