Chris01 skrev 2011-10-24 20:46:18 följande:
ELVIS MAMMA: Sådär ja, skriver vidare här till dig så inte andra blir sura mer på oss =)
Ska köpa påsen absolut! Kan du känna av molvärken längre fram ibland och sidorna ibland? Min är så varierande, och idag har jag haft så mycket stickningar i brösten alltså! Sidorna & bröstvårtorna gör sååå ont och är sååå ömma, jag kan inte ens sova på dom längre, älskar och sova på magen =)
Då jag redan har stora bröst så blir det drygt med ännu större bröst sen.. suck, haha.
Ådrorna syns som attans också!! Hahaha, går rätt igenom och sticker helt blått utåt.. ;)
Ja de är nog lika bra vi pratar vidre här
Ja jag känner molvärken på lite olika ställen, både långt fram å ibland också på sidorna. Känner ibland om jag resar mig för fort att de liksom kan sticka/hugga till på vänster eller höger sida men de ska tydligen vara någon form av växtvärk så jag hoppas de stämmer, går runt å nojjar för minsta lilla! Jag har också nu senaste dagarna börjat känna av mina bröst mer å mer, vaknade faktiskt inatt av att dom ömmade rejält

Har ganska små i vanliga fall men nu känns dom mer svullna å ådrorna börjar bli mer framtränande. illamåeendet kommer å går, får plötsliga attackar av illamåeende ibland, speciellt när jag är hungrig eller precis har ätit. Hur mycket känner du av illamåeendet? Hur är din mage annars? Tycker min bubblar å låter för jämnan å de är inte alls lika lätt att gå på toa som tidigare