• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • smultron87
    jesand skrev 2011-10-24 19:24:21 följande:
    Hej! Läste lite i den här tråen och fastnade i vad du skrev! Tror att jag ligger lika långt som du och ska på inskrivning imorgon! Spännande! Vad händer där?
    Och GRATTIS!
    ah vad kul =).
    jadu.. dom frågar mest om hälsotillstånd och berättar vad du bör undvika att äta, hur man kan träna osv.
  • Nangijala
    smultron87 skrev 2011-10-24 19:24:13 följande:
    nä säkert inte men då har det ju gått ett tag och hon fattar att ni tänker behålla det.

vilken vecka är du i nu?
    Tror vi är beräknade till samma dag du och jag, om jag inte såg fel? Är i v 4+4, alltså v 5 nu..Hon kommer nog inte bli så glad, men sen när bebis kommit blir det annat, hoppas jag!
  • jesand
    smultron87 skrev 2011-10-24 19:25:17 följande:
    ah vad kul =).
    jadu.. dom frågar mest om hälsotillstånd och berättar vad du bör undvika att äta, hur man kan träna osv.
    Tack =) Det ska bli spännande!
  • smultron87
    Nangijala skrev 2011-10-24 19:26:33 följande:
    Tror vi är beräknade till samma dag du och jag, om jag inte såg fel? Är i v 4+4, alltså v 5 nu..Hon kommer nog inte bli så glad, men sen när bebis kommit blir det annat, hoppas jag!
    jodå det blir hon =).

jag är i vecka 6 så vi är lite olika du och jag.. var hos BM idag och hon räkna ut att jag är i vecka 5+5 idag (vecka 6).
    men får se på KUB i dec vilken vecka jag är i =)
  • Nangijala
    smultron87 skrev 2011-10-24 19:27:43 följande:
    jodå det blir hon =).

jag är i vecka 6 så vi är lite olika du och jag.. var hos BM idag och hon räkna ut att jag är i vecka 5+5 idag (vecka 6).
    men får se på KUB i dec vilken vecka jag är i =)
    Ok..kollade på BF-listan och där hade du väl 27 juni?
  • smultron87
    Nangijala skrev 2011-10-24 19:29:16 följande:
    Ok..kollade på BF-listan och där hade du väl 27 juni?
    ja fast jag har precis ändrat den.
    fick ju veta idag av BM att jag är i vecka 6, jag hade tydligen räknat fel =)
  • Nangijala
    smultron87 skrev 2011-10-24 19:29:53 följande:
    ja fast jag har precis ändrat den.
    fick ju veta idag av BM att jag är i vecka 6, jag hade tydligen räknat fel =)
    Jaha :) Vad kul att vara lite längre gången än vad man trodde :)
  • smultron87
    Nangijala skrev 2011-10-24 19:31:17 följande:
    Jaha :) Vad kul att vara lite längre gången än vad man trodde :)
    ja =). fast vi får ju se mer 100% på kub testet i december =)
  • Uddabus

Här är en till vars sambo inte vill ha det lilla livet i min mage... Fast han är kärleksfull o säger älskar dig till sina tre... Inte roligt att veta att han kanske lämnar mig pga detta...

:(

• Nangijala
    smultron87 skrev 2011-10-24 19:32:12 följande:
    ja =). fast vi får ju se mer 100% på kub testet i december =)
    Ja det är klart! :)