Jätten gluff gluff skrev 2011-10-25 09:13:57 följande:
Hej!
Jag hoppar med här jag också om det är OK?
Plussade för en vecka sen & BF verkar bli runt månadsskiftet Juni/Juli! Det är vårt andra, har en liten tjej också som är nio månader. Hade inte räknat med att lyckas riktigt så snart tror jag, fast det var planerat.
är det nån mer som får sina barn såpass tätt?
Jag är lite orolig för att jag inte känner några symtom än, men man kanske bara ska vara nöjd? Inga ömma bröst, inget illamående, liiite tröttare än vanligt, men det kan ju lika gärna bero på att Lillan är sjuk & inte sover så bra... Har/hade ni många symtom de första veckorna?
Hej! Grattis!
Jag kommer att ha 13 månader mellan mina, ungefär. Ska på VUL på torsdag för att se hur långt gången jag är. Men fick en dotter i slutet på april i år och mini borde komma någon gång i början på juni om jag inte räknat helt galet!
Vi hade dock inte planerat, skulle precis sätta in spiral. Men ja, naturen hann före... ;)
Har haft och har mycket symptom. Borde vara i vecka nio nu och förra veckan kom illamåendet med full kraft. Sen dess hänger det kvar. En klar utmaning att vara gravid och ta hand om en bebis... :)