• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Uddabus

Allt såg okej ut så jag fick en hinnsvepning o hem igen. Ska in på söndag igen o göra kontroll...

Senast torsdag sätter dem igång mig

• Lenis21

Lucian caesar- jag är också väldigt illamående till och från. Hade hemskt illamående fram till vecka 27, inte glad att det är tillbaka.

• Baby1112

Grattis Ensosortsmamma! Vad skönt att allt gick bra. Det var du värd!

Stjärnfrukt: vilken häftig upplevelse att föda i bilen, även om jag inte skulle vilja prova. Men beundrar din styrka! :)

Lycka till LillSnurr och Javisst! Håller tummarna för bebis inom kort! :)

• MissFörstånd

Uddabus - har du inte varit in på koll tidigare? Här får man gå i 41+3 och de startar den 14 dagar efter bf.

Ensortsmamma - Grattis till killen .

Rocketqueen - härligt med energi, skickar du lite till mig?!

Bf +6, både jag och sambon ger blanka f*n i fotbollen så jag kan gärna få bebis istället . Har fått för mig att den kommer den 17e, vi får väl se.

• FiaA87

Ensortsmamma: GRATTIISSS! Gud vad glad jag blev av att läsa ditt inlägg.. Härligt att allt gick bra :)

• Cataleya

Grattis till alla bebisar!
    Händer mkt här inne nu, så kul!
    Lycka till javisst, Tänker på dig! Inom sin tid är du mamma

• Uddabus

Nä har inte varit inne tidigare... Nu blir det varannan dag jag ska kolla... Dem vill helst inte sätta igång en men gör det när man gått 42+6 o jag var väl 42+0 idag,..

• RocketQueen

Konstigt att det är så olika, här sätter de alltid igång på 42+0 man får inte gå längre. Man har första kollen på 41+3 vilket jag är på söndag så det var därför jag var på koll idag istället. På torsdag är jag 42+0 och blir igångsatt oavsett vad som händer.